Vamos a la playa!!

Idag var jag och Hugo en sväng på stranden. Hettan var enorm så hundarna fick vara hemma med husse. Man kan bara njuta av livet när det är sånt här väder. Hugo skulle som vanligt bära med sig hela strandens alla stenar och snäckor... eller rättelse mamma skulle bära Hugos stenar och snäckor. Vad tror han? Att jag är Superwoman? haha... Efter några timmar höll min hjärna på att börja koka. Hoppas det blir sånt väder imorgon med. Då ska vi till Hundbadet jag och Hugo och Shiva... Neo är ingen idé eftersom att han är så rädd för vatten. Stackarn, han skulle bara veta hur skönt det igentligen är..

image48
Hugo i full fart med att plocka stenar & snäckor... Observera hur nära Helsingör är!!!  ca 4 km..

image49
De har verkligen gjort det mysigt med palmer.. =)  Ångrar inte en sekund över flytten till Skåne!!!!!!!!


image52
Shiva på span.....

image53
....Undrar om hon jobbar med dessa? Haha  =)
 
image54
Kronborg... Slottet där Hamlet utspelar sig.

image55
Gammal kärlek rostar aldrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0