Dagsransonen av bilder.

Ja då var det dags för lite nya bilder tycker jag.

image394
Ett litet konstverk som jag gjort för att förgylla krukan... Det blev riktigt bra tycker jag..

image395
Så blev det.

image396
Såhär ser man att "minstingen" Ymer har växt en HEL DEL!!

image397
Fast att han är störst nu så har han inte så mycket att sätta upp emot spättorna. =P

image398
Men han ger sig inte utan en fight.. hehe...

image399
Prinsesan lurifax... hehe. (som ni säkert märkt så är damsugaren ofta med på våra bilder, då ska ni veta att jag dammsugar ca 3 ggr/dag. vad annat kan man göra med 3 hundar och 3 människor? =P)

image400
Högst i rang är Kharma. Hon som är minst kroppsligen och mellerst i åldern.

image401
Lillan har fått ont i bakbenen igen, Shiva är framme och pysslar om henne med pussar. Jag ska ringa djursjukhuset nu och boka tid igen, så får de göra allt för att hitta problemet. Snälla folket... Håll tummarna för oss, jag skulle inte klara mig utan henne.



Det var allt för nu. Tjingeling.
image402

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0