Flumm...

Jag älskar paljetter, glitter, batik... ja allt flumm man bara kan tänka sig... Jag tror att jag är född, inte i fel kropp men kanske i fel årtionde... Men man blir väldigt glad av färger så därför tänker jag pryda bloggen med lite fina bilder... Here comes..

 image381        Såå söt!!!
                              
     image383


                                                                        image382
                                                                Inga förutfattade meningar nu gott folk!!


image384                          
  image386    



                      
image385



image387

image388

               



Visst blir man GLAD av färger!!! image392

Det var allt för nu... mer verklighetsförankrad uppdatering kommer sen... image393

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Per-Eric

Ja mycket kan göra en glad ;)

2007-12-08 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0