Julefrid?

Nu såhär dagen efter.. kanske stunden innan nästa attack med jidder så känner jag mig helt tom... Jag är så ledsen och besviken.. Arg.. jag känner mig så jävla arg! Hur har de mage att addressera allt skit som händer på området till oss? Jag kan ta en diskution, men inte med någon som inte vet allt eller är intresserad av att höra båda sidor. Fy fan vad glad de ska vara Ahlgrens att vi inte bodde i våra helt egna bostäder... som hus exempelvis.. De hade fått röven full med att försöka få bort oss. Nu är ju allt tyvärr mycket lättare för dom eftersom de kan klaga tills vi blir vräkta. Insnöade människor som tror att de vet allt för att de läst en massa böcker eller är gamla är helt livsfarliga enligt mig. Man lär sig något nytt varje dag... (om man vill) 

image418
Mys med husse i soffan... Alla skulle vara med. =)

image419
En dörrskylt i stil med denna skulle jag vilja ha... det är ju inget hot i alla fall.

image420

Det var senaste tankarna från            -------->

Kommentarer
Postat av: Sofia & Andreas

Hahaha, pitbull med aids... ni skulle ju bli vräkta :P

2007-12-21 @ 07:30:31
URL: http://kitler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0