Long time...

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade... Det händer inte så mycket så det blir ju inte så skoj för er som kollar... nu kommer lite bilder iaf.

image366
Jag och Ymer myser på soffan... Han har en tendens att vilja hoppa upp och lägga sig på en så fort han kan... Inte mej emot nu när det är så kallt.

image367
Shiva står på armstödet och kollar ut.  hehe

image369
Julgruppen som vi gjort tillsammans... fin va?

image370
Såhär ser man ut när man jobbar i Danmark och stiger upp kl 04:00...

image371
Så sööt, vår son.

image372
Vår lapdog. =P

image374
jaha ni har goda bullar på g?... Vilken tur att jag ställde mig här då...

image375
Puss på dig...

image376
Doggystyle 69:an?

image377
Tuffa killen...

image378
Jaha var det på stolen man skulle sitta för att komma åt bullarna?

image380
Kolla in svullo.. =P


Här kommer lite nytt, mer kommer sen. Tjingeling...






Kommentarer
Postat av: Catrin & Per-Eric

Han växer och blir stor eran kille :) Arca växer hon me men hon va ju minstingen i kullen å det är hon nog fortfarande :) Men snäll go å glad.
Ha det gott hälsningar från värmland.

2007-12-04 @ 21:20:38
URL: http://www.presacape.blogg.se
Postat av: Angelica

min bror bor oxå i skåne o jobbar även han i danmark - så ja, uppstigning kl 04 e inte ovanligt för honom heller. själv så har hundarna här hemma blivit som matte - sover så länge man nånsin bara kan. :P
härliga bilder på hundarna!
mvh// angelica.

2007-12-11 @ 22:02:31
URL: http://toxico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0