Svar på inlägg kommer här i min blogg så ni vet! =)

Så nu är det snart jul... Spännande, jobbigt, mysigt... Imorgon ska Hugo och hans klass ha en julshow. Det ska bli kul, jag kommer nog att sitta och gråta. Skum som jag är har jag börjat göra det offta tycker jag. Jag vill inte påstå att jag är en som sitter och gråter och är jätteblödig osv. Haha!!

Mamma och mina syskon ska åka upp till norrland och fira jul. Det vill jag också, i allafall som det känns just nu. Tänk vad mysigt med lite snö, släkten, lite spel som man köpt till varandra i julklapp som man sen sitter och spelar långt in på natten.. Åh så mysigt!!!

Det hade nog ändå blivit en omöjlighet med våra hundar, mammas två (en schäffer-tik & en leonberger-hanne) och min morbrors två schäffer-tikar... image404   Jag kan se det framför mig eftersom att vi alla skulle måsta bo hos Jocke (morbror). Dessutom löper Shiva på riktigt nu och inget småblödande hit och dit mer. Vi ska (så fort vi är lite kryare) fixa det sista julpyntet och fixa resten av julmaten som inte är fixad ännu, komplettera klapparna. Så är det när man ska vara både mamma och pappa och morfar, farmor och farfar.... Tur att Peter jobbar i Danmark då..

Här kommer lite fler bilder då... känns som att jag inte har så mycket nytt att visa er men här kommer de i alla fall.

image405
Doggarna ska få lite nya toys i alla fall. Ja koppel och halsband med.

image406
Det behövs som ni kanske kan se på Ymer!!!

image407
Kharma sitter så fint som en liten fottomodell.. 

image410
Hehehe... så roligt han ligger.. lille gossen, som inte är så liten... Nu får man slåss om soffan med honom =P

image411
Mys..

Ja det var de nyaste korten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0