Efter Flytten.

Nu har vår lilla olyckshund gjort illa en klo, den är sprucken. Lilla Kharma, nu får det vara slut på all otur. En glad nyhet är att hennes hälta verkar bli bättre, peppar, peppar... Jag och Peter har flyttat ihop officiellt igen och här kommer lite nya bilder efter flytten. Obervera att vi nyss har flyttat, med tanke på röran.

image294
Precis innan jag hann ta kortet red de på varandra.. de ser helt knasiga ut.. hahaha

image295
Peter och Ymer slappar i soffan. =)  Observera hur våra söta hundar slaktat ena soffan >=(

image297
Kärlek = Tänder?

image298
Ymer njuter verkligen av att ligga i soffan, synd för honom bara att han snart kommer att ha problem att få plats >=)

image299
Dagens lektion: Allt som du har, ska jag också ha... Bara så du vet.

image300
Hugo och Kharma... sööötisar.

image305
Vilken sovställning..

image306
Och denna...

image307
Puss på dig Husse.

image308
CrAzY DoG. inte CrAzY FrOg. =P


image310
Ymer var inte förtjust i tanken över den nya regeln, inga hundar i sovrummet...

image312
Det tänkte han ändra på...
image315
Ingen av hundarna gillade den nya regeln....
image316
så de satt och gav oss hundögonen.. he he

Fler bilder kommer. Datorn strular och jag blir bara irriterad så det är lika bra jag tar resten imorgon. Puss och kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej på er nu har ja oxå hittat hit. Va fin han e Ymer, växer som bara den.Ja Arca växer hon me men hon e ju minstingen i kullen da. Men liten men tuff stämmer in på den tjejen iaf :)Ja ser ni har flera hundar så ni har väl fullt upp. Ja Arca e inte vår sista hund heller, det kommer allt bli nån mer nån gång :) Ni får ha det så bra.

2007-11-03 @ 08:19:47
URL: http://www.presacape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0