VARNING FÖR VIRUS PÅ MSN!!!!!!!

Jag tänkte passa på att varna om ett virus som florerar på Msn. Det är en nerpackad fil som skickas från någon av de på din msn lista. Texten är skriven på engelska, typ att "jag har färgat mitt hår, lova att inte skratta" TA INTE EMOT något sådan.

Sedan är hundarna vägda och mätta. Shiva är 55 cm i manken och hon vägde 22,1 den 29/10   Ymer är 54 cm i manken och vgde 22,3 den 29/10   Kharma är 44 cm i manken och vägde 15,5 den 29/10

Så till dagens bilder..

image317
Kharma och Ymer ligger och solar sig.

image318
Bus...

image319
Så den eviga kampen om pinnarna.

image320
Shiva i full fart.

image321
Och sen iväg igen...

image322
Kharma på språng.

image323
Och igen.

image324
Ymer står o kikar.

image326
Vår egen lilla ap unge =P

image327


image329
Tänk så mycket kärlek.. hehe

image331
Sista bilden för nu...


Nu kommer jag inte lägg in fler bilder innan virushelvetet är totalt borta från datorn, Detta retar mig så mycket så jag kan bli GALEN!!!!!! Var försiktiga nu gott folk så ni slipper svära och bli förbannad över ett jävla k*k virus som jag är.... Tjing så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0