Arbetsintervju i Danmark.

I förrgår var jag över till Danmark på anställningsintervju. Klart är att jag kommer ta jobbet om jag får det. Det är "bara" som Usk och egentligen vill jag inte jobba med det, men arbetsförmedlingen i Sverige hjälper en inte mycket för att få sysselsättning. Lönen var ju inte helt fel heller.  Så nu söker jag jobb på andra ställen i dk också, närmare Hbg. Anyway. Lite nya kort finns också.
image215
Neo får sina ryck han med, annars är han lugn som en filbunke för det mesta

image216
Shiva är alltid i full fart, hon och hennes konstiga öron.

image217
Ymer spanar... & lyssnar =P

image218
Han är så vacker & varje morgon när man vaknar... ja då har han växt.

image219
Kharma ser svårflirtad ut. Ha ha

image220
Minst är hon nu, men inte svag för det.. =)

image222
Ymer är inte mycket för att springa och stojja, men ibland får han också sina ryck.. Mer och mer faktiskt.

image223
Så skulle hon jaga fåglar också.

image224
Kharma på språng.

image225
Så skulle Ymer sätta Neo på plats... hehehe Ser ni så stor han börjar bli?

image226
Layla, min underbara vän... hon är som balsam för själen.

image227
Pojkarna snurrade....

image228
...och snurrade...

image229
...och snurrade...

image230
...tills de började må illa       =)

image231
Leon klarade sig bra. Söt som vanligt!


Fick ett mail med kort på Shivas mamma och pappa. Här är dom.
image232
Shivas mamma Laika.

image233
Shivas pappa Loco.

Hej så länge!!!!!

Kommentarer
Postat av: Janine

Hallå där :)
tackar så mycket! Kan ju inget annat än och hålla med dej fast i det här fallet menar jag Ymer, jäätte fin och tycker om det där kortet när det ser ut som att han ylar när han ligger i gräset, det ser så härligt ut! Det är roligt att hundarna går ihop och Kharma är riktigt fin hon med. Ha det så bra där nere =)

2007-10-10 @ 22:33:57
URL: http://www.canarioweiler.sprayblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0