Fredag: Grattis Nicklas!! Lördag: Bakis! Söndag: Nytt på hundfronten.

I Fredags fyllde "lilla" Nicklas 23 år. Jag hängde med ut. Roligt hade vi och fulla blev vi alla.  Det blev en bar runda i HELA Helsingborg.
image262
Vi träffades på dickens eller dickhead som jag kallar det.. haha

image265
Vet inte vad han försöker säga men teckenspråk är inte hans starkaste komunikationsförmåga.

image266
Efter dickhead drog vi till PL13.. Urmysigt. Task och Nil ser dock lite fundersam ut...

image267
På väg till PL13... "trillade" Nil haha..


image269
Efter PL13  blev det Utposten, där mötte vi Hans och co.

image270
Där blev det snaps...

image271
...så blev det lite mer blurrigt... hahaha

image273
På sista stället som jag inte kommer ihåg vad det hette var alla i sitt esse. Task hade också blivit bra full.

image274
Hans  var på G. haha

image275
Avslutningsvis skulle killarna moona på fontänen... men för deras skull, visas inga såna bilder här.
Sen bar det av hem.

Lördag blev en flopp, jag var sängliggandes låååångt in på dagen. Tydligen blev jag jäkligt full..

Söndag var vi ute och tog lite nya bilder, men på grund av att Kharma har ont i sitt bakben så fick ingen springa lös.
image276
Kharma och Ymer spanar in en hund.

image277
Ymer vet hur man gör för att se så bra ut som möjligt.

image278
Ett jättefint höstträd.

image279
Shiva visar att hon kan vara lydig.

image280
Peter visar hur Mr Hyde ser ut. hahaha

Idag måndag vaknade jag med värdens jävla ryggskott så vi får se om vi kan fixa lite nya bilder senare idag eller om det blir någon annan dag. Stay Gold!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0