Packning.

Då ska vi tillslut flytta ihop efter vår paus. Kul men fan vad jobbigt med att flytta igen... Jag tror att jag flyttat ca 1 gång om året sedan jag var 12. *PUST* Nåväl här kommer lite bilder från förmiddagen.

image235
Visst växer han, det syns varje morgon. Snart är han högre än Shiva.
image236
Allt mer busig har han blivit också =D
image238
Multikort på Ymer i full rulle.
image239
Jag tror spättorna smittar av sig med sin hyperaktivitet =P
image240
In och ut genom buskarna.
image245
Sötis...
image246
Du också gumman...
image249
"vad sa du nu??"
image241
Såhär fint sitter de när man säger "Sitt, Stanna"..
image242
.... och visst har de full koll på dörren som öppnas....
image243
... men Shiva tog sig ro att lägga sig ner och gnaga på en pinne så¨länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0