Små odjur..

På måndag ska vi in på djursjukhuset och röntga Kharma! Jag ber till... någonting att det bara är växtvärk eller något. Jag tror mitt hjärta skulle gå sönder om jag skulle måsta avliva henne.

People
... Detta är säkert, jag kommer ALDRIG mer att gynna blandraspeddlers genom att köpa en hund av någon oseriös hundkrängare som bara ser pengar i djuret. Som jag har fattat så har de som "födde upp" Kharma skeppat iväg valparna när de var ca 4-5 veckor, sen drog de vidare. HUR kan man göra så? finns det inget samvete i folk idag? Anyway, jag har absolut inget emot blandraser utan hur folk kan tjäna snabba pengar på hundar som inte har något värde.  Här kommer några bilder på mina sötnosar i alla fall.

image281
Min lilla sessa... hunde med den underbaraste personligheten.

image283
Ymer sover !?! i husses knä... han ska alltid ha någon rolig, men till synes mycket obekväm liggställning med huvudet.

image284
mina två sessor tar upp en tresits soffa.. haha svårt att få plats.

image285
Ymer vaknar med en "full i fan" uttryck..

image286
Undrar vad han säger här för Hugo ser också full i fan ut... hahaha

image287
Jaha han kanske bara hade rensat hugos öron??

image288
Och så avslutningsvis lite hångel på soffkanten.. =P

image289
Flickorna jiddrar för fullt och Ymer ser all laid back ut..

image290
haha Ymer din sega hund..
Puss på er mina små odjur, vad skulle jag göra utan er?
Hugo, mammas stjärna! Du är så duktig och snäll som hjälper till så mycket. Puss på dig med!!!!

Kommentarer
Postat av: bente

Hei på dere! Da skjønte jeg jo hvem hunder dere har:) Takk for hilsen i gjesteboken vår!
Bente

2007-10-28 @ 21:12:24
URL: http://www.barlaskennel.com
Postat av: Per-Eric & Catrin

Jag hoppas verkligen att det går bra med Kharma och att ni har fått ett positivt besked idag på djursjukhuset. Ja det finns många idioter som aldrig ens borde fått vara i närheten av djur.
Ni får uppdatera hur det gick med tjejen.
Mvh. Per-Eric

2007-10-29 @ 18:16:14
URL: http://www.presacape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0