Håkan!

Min älskade vän Håkan är här. Fattar ni hur länge vi känt varandra och jag trodde faktiskt att vi vuxit ifrån varandra med tanke på att vi inte träffats på så himla länge. Men icke.. När han kom ner så föll verkligen alla bitar på plats och allt var precis som förr i tiden.. Han är exakt den Håkan jag lärde känna och som blev min bästa vän för 16 år sedan. =)

Håkan kom hit igår Torsdag och vi har passat på att få lite kvalitetstid.. Jag tänker inte babbla hej vilt om allt vi gjort osv. Lite kort så gick vi ut och åt igår och idag var vi i Danmark.. Båda dagarna har varit helt kanon och vädret kan man i vart fall inte gnälla på.

Här kommer lite kort från dessa två dagar.


Här är vi på väg ner i stan. Håkan håller sin nya favvo-hund Ymer!


Väl nere i stan gick vi till en kinaresturang med uteservering..


Ser det inte underbart gott ut?


mmm..


Håkan såg nöjd ut i allafall..


Hugo med.. (även om han ser lite dryg ut just här =P  )


Älskling är nöjd också =)


Efter maten gick vi och käkade glass, Killarna fann varandra direkt =)


Hugo lekte på lekplatsen


Hundarna var ju självklart med


=)


Vackra fis-maskin




Väl hemma låg Ymer och mös med Håkan.

Fredag åkte vi över till Helsingör.


I Helsingör köpte Peter och Håkan några öl och vi satte oss på torget.


Solen sken, humöret på topp och omringade av trevliga människor!


Love was in the air...  ;p


Håkan lurade en dansk att snusa.. det tog två sekunder så var snusen ute igen..


... ingen skada skedd dock =)


Tillsammans med oss satt David och Anette, David och Peter jobbar på samma jobb.


Skadan från snusen satte sig nog i Håkan istället.. haha.


Hugo hittade kompisar som han lekte med vid fontänen, här är han högst upp.


När han inte var vid oss och drack citronvatten förstås


och jag såg en jättefin hund som jag bara var "tvungen" att fotografera


Btw.. visst har jag snygga skor?


Såhär vacker var himlen på väg tillbaka till Sverige igen.


Ett foto över Helsingborg.

Sådär ja... det var en kort uppdatering från oss.

PEACE!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt att få träffa gamla vänner så där ock man verkligen kände att man inte har varit i från varan :-) Fasten det har gått flera år.. Vad mysigt ni har haft det ock vad hungrig man blev. Dit vill jag också gå ock äta när vi kommer, om jag orkar slita mej från Datorn.. Ha en fortsatt trevlig kväll...



Kram Anna

2008-08-01 @ 23:15:16
URL: http://panthera.blogg.no
Postat av: Anna

Jaså du vill också med på det :-) ja viska ska jag höra av mej om det :-) Hör med Eva också?? så att vi får i hopp det med resan hem med alla hundarna :-) så är det ju bra att bli av med beroendet..

Men för mej blir det ju mycket om jag ska söka för alla slags beronde jag har :-)

2008-08-02 @ 00:11:23
URL: http://panthera.blogg.no
Postat av: Per-Eric

Vilka härliga bilder, ser ju hur trevligt ut som helst. Men det är inte så konstigt heller:) Alla trevliga människor och en underbart trevlig stad. Vi hörs;)

Mvh. Per-Eric

2008-08-02 @ 11:16:12
URL: http://arcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0