Ny-joggade hundar.

Husse och hundar har varit ute och joggat.. Peter tycker att det är svårt att jogga med Ymer för han är ett riktigt seeeeg-snöre. Ymer är verkligen en soft hund (på gott och ont) Kharma är tydligen lätt att jogga med och hon fixar den svängen de joggar på 20 minuter utan att få ont. Eller ondare ska jag väl säga för hon är ju alltid något smärtpåverkad.

Inte alls roligt, hon är min lilla pärla. Den hunden är proppfull med personlighet. =)

Här kommer lite bilder på hur de ser ut efter en joggingtur.






Såhär ser Ymer ut när han har sin "Crazy-Look" Hahaha..






Måste bara visa så go Kharma är med övernattningsgäster.. ;P



Så, det var bara en snabb uppdatering.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HM, undrar om Ymer och Zeus möjligtvis är klippta från samma segsnöre?

Zeus är ganska omöjlig att jogga med då man verkligen måste DRA honom (dålig kondis eller bara lathet? jag undrar!), men ikväll har jag varit och cyklat med honom och det gick betydligt bättre! Är så glad att jag äntligen har en cykel så jag slipper FÖRSÖKA jogga :)

2008-08-09 @ 21:08:47
URL: http://ungato.blogg.se/
Postat av: Håkan

Jahaja de ska till och knäppas kort när man sover;-) JÄVLA SVARTFOT Kram

2008-08-10 @ 16:36:10
Postat av: Eva

men hahaha neeeej stackars Ymer!! Han och Kiwi får sitta under korkeken och lukta på blommorna då vi kommer ner på besök! ;)

Jag förstår dom precis! Jag ligger mycket hellre i soffan än springer runt med andan i halsen i nåt jävla jobbingspår! hehe



Hemsökta hus rockar, tyvärr somnade jag efter första avsnittet som vanligt! haha En annan går ju upp halv 6 på morgonen så kvällspigg är en lyx jag ägnar mej åt fredagar och lördagar bara ;)

2008-08-11 @ 11:52:38
URL: http://zombiekiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0