Sött som socker!

Igår fick vi hem papper från Hugo skola.. Han börjar klass 1A nästa Onsdag. Alltså 20 Augusti. Min lilla pojke håller på att bli en stor pojke nu. Betyder det att jag håller på att bli gammal nu? Haha.. Nej, jag har ingen åldersnojja, men jag blir faktiskt förvånad över hur snabbt tiden går..

Hugo gav sin saco-säck till Kharma.. Nä sa jag till honom. Hon kommer strimla den och det kommer ligga millioooooner små kulor (eller vad fasen som finns i dom) över heeeela vårt hem. Nope, menade han på, hon kommer gilla den mamma. Jo då.. mycket riktigt. Det är nog det enda hon låtit vara ifred. "Vad var det jag sa" hehe.. kolla här.





Ymer-gubben nöjer sig bara han får ligga nära mig.. faktum är att han är inte alls mycket för att ligga på ställen där det blir varmt.



Mamma har sponsrat Hugo med pengar till nya kläder så idag ska vi ner och köpa kläder till honom. Kul!   =)

Ja, så fick jag blommor av Peter igår.. Goa karl jag har.







Min ÄLSKADE Hugo!

Snart, snart är det massa DC folk i stan.. DET kommer bli riktigt skoj!!
Det var allt för nu..
PEACE!!

Kommentarer
Postat av: Rebekah

Vilka underbara bilder. :)

2008-08-15 @ 09:45:14
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: anje

ja det ska bli skönt med waica i huset igen! men det blir nog tråkigt, för eva är det ju lite mer fart på! fast..det blir ju lugnet före stormen..hehe..



åh ettan! tänk när man va så liten, gud va spännande det va! :)



kram på er!

2008-08-15 @ 12:37:04
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vilka underbart vackra hundar du har!! Ymer är ju grymt ståtlig, och stor eller?

2008-08-21 @ 22:25:24
URL: http://faleij.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0