O_o

Satt just och kollade på min live feed och såg att någn från Hyltebruk har googlat på "hur dödar man en pitbull med en kniv" och hittat hit till min blogg eftersom att jag ofta skriver om Pitbulls, för att jag skrivit om mannen som fick sin hund knivskuren och har väl säkert fått med ordet dödar någonstans i bloggen med.. Frågan är bara varför man söker på en sådan sak?? Man lär väl döda en pitbull på samma sätt som vilken annan hund om man nu ska döda den med en kniv och varför i hela friden skulle man använda kniv?





Btw, det ringde nyss på min mobil.. jag svarar och i andra änden av tråden talar en Norsk man. Jag som är så jäkla bra på att förstå norska när det talas *Host, host* förstår ju knappt nåt mer än att han söker någon som heter Karin.. Han lät ju lika förvirrad som jag...
Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0