Should i stay or should i go???

Åhhhhhhhh.. Jag har fått ett erbjudande om att byta lägenhet till en 4:a men jag vet absolut inte vad jag ska göra... Det har gjort att jag har ångest för jag måste lämna besked imorgon. Hjälp! 

Fördelarna är: ja, för det första så är det en 4:a, billigare hyra, bra grannar och bra folk på gården, mycket ungar på området, grönare område, nära till maxi, familjär stämning bland alla som bor där (iaf på den gården), Hugo kommer vara ute betydligt mycket mer om vi flyttar dit.

Nackdelarna är: En riktigt kass skola och långt till Hugos skola, stölder och vandalisering sker i mycket högre grad än här och det ÄR ett slummigare område, litet kök.

Fan, fan, fan.. jag vet inte vad jag ska göra för allt är upp till mig såklart. Så.. förslag, vad ska jag göra??


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jamen gör som du brukar.. fundera o sen ta ett beslut. Sen är det bara go with the flow.. you know.. ;)

2008-12-30 @ 19:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0