Fool me once shame on you, Fool me twice shame on me.

Ännu en har visat vad de siktar efter..  :furious:  det är mycket beklagligt men det är inget som drabbar mig direkt då jag är färdig med detta nu, ändå väldigt synd för de som blir drabbade. Enough is enough och detta liknar rena rama lekstugan. Nä hujedamig säger jag bara... Folk tror att man sitter och svär sig gul och blå och stör sig så till den milda grad att man kanske inte ens kan sova på nätterna Hehe.. faktum är att detta är bara tragikomiskt. Dvs att jag sällan har skrattat så mycket som på det senast åren samtidigt som det i grunden är jävulskt tragiskt.. Ja, det är det ju! Men det är rätt gott att bara vara åskådare... Allt faller som ett korthus och vad jag misstänker så är detta bara toppen av isberget än så länge. :D 

Ja, nu är julen också överstökad och det är jäkligt skönt!! Vi var hemma hos Inger, Nicklas och Isabelle.. det var jättemysigt men såklart kändes det ju lite tomt att inte fira med mamma och dom.. Nästa jul mååste planeras bättre känner jag. Jag hade ingen julkänsla öht förens vi kom hem till Inger.
Här är i allafall lite kort från julafton.





Peter är lycklig över all god julmat haha.


Tyvärr så fick Nicklas bara med halva Freya, men såhär vaken och med var hon i flera timmar. =)


Hugo dircker INTE öl..  Han väntar på sin tur för att få spela Guitar hero =)




Nicklas uppskattade i allafall sin julklapp =)

Ja, det var lite bilder från julafton. Nu måste jag ta itu med tvätten innan mitt lilla minimonster vaknar :D

På återseende. Peace!

Kommentarer
Postat av: Rebekah

Du talar alltid i gåtor och jag blir alltid lika nyfiken. ;)



GOD JUL, god fortsättning o så!

Ni ser ut att ha haft en härlig jul!

2008-12-28 @ 20:06:03
Postat av: Mamma

Sååå vi saknade er!! Men tror iaf att ni hade det roligare än vad vi hade. Miss you!!

2008-12-30 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0