Kort från i Lördags.

Lördag var en vacker dag... Solen sken och fåglarna... var inte i sverige, haha
Lite bilder blev det i allafall... Mest som bevis på att det FAKTISKT var sol. här kommer dom i allafall.

image495
På väg ut på bromenad, visst sitter de fint?

image497

image498
Så såg vi en liten Kanin(med lite rättning från peter så fick jag veta att det inte var en hare..) vette tusan men i allafall...

image500
Men när hundarna visade intresse så drog den, förståerligt.

image501
Vackra Ymer!!..

image502
...Som är helt kluven när det gäller hur han ska kissa.  =P

image503
Observera dreglet.. hahaha

image504
Efter en kylig men solig promenad tog jag och Kharma ett bad med massage och ompyssling.

image505
Sen skulle Kharma tvätta Hugo. =)

image506
Lite här...

image507
... och där.

Mer uppdatering kommer senare...

Peace!!




Kommentarer
Postat av: Miranda & Gaute

ÅÅÅ, va mysigt med en massa sol och ingen snö....lite avundsjuka här uppe i kalla värmland där vi för närvarande har massa snö och ingen sol.... kanske man skulle flytta ner till era trakter i stället.
Ha det bäst!

Kramar från oss!

2008-02-04 @ 22:24:28
URL: http://www.x-presa.net
Postat av: Anna

Tackar.. ja i dag är det två veckor sen det var hon somnade in det känns så svårt att min lilla prinsessa inte är här..

Jag har följt er på eran blogg ock set att ni har varit i väg på rönken ock allt vad det innebär, Så jag önskar er Lycka till :-)

Tack en en gång för inlägget, det värmde Kram Anna

2008-02-05 @ 10:25:57
Postat av: Anje

Åh va mysigt de såg ut att faktiskt kunna bada me sin hund!! Skulle jag nån gång vilja drunkna så vet jag att de skulle ske snabbt om jag satte mej i ett kar tillsammans me Gimli, haha!
Vet inte din mail, så du får min så du kan adda på msn! [email protected] :D
Bra inlägg om pitbulls, jag ÄR så sugen på att hitta en helt renrasig me tavla, vet inte varför men..ideér som man får! haha!
Kram kram!

2008-02-06 @ 07:22:12
URL: http://toxico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0