Örjan på besök!!

Ja det verkar som stormen Östen är på besök i Skåne idag.. Det måste vara stormen Örjan nu, för det har varit Vääääääääldigt många stormar den senaste tiden.
image611


Idag var vi på Djursjukhuset för Kharmas sista spruta. hoppas hon inte kommer behöva mer smärtstillande nu, tyvärr ser det inte så ut. Knutan som jag hittade 2 dagar innan förra sprutan hade blivit mycket mindre, vilket veterinären sa var ett bra tecken. Jag ska hålla den under uppsikt , blir den större så får det bli en biopsi för att kolla så det inte är något farligt.

Vi vägde hundarna på Djursjukhuset, att lyfta upp Ymer och ställa sig på vågen hemma finns det ingen möjlighet att göra längre. Nåväl den lille jätten Ymer hade gått upp i vikt, 46,5 väger han nu och när vi försöker mäta honom så får jag det till 71 (nu är jag inte helt 100 på att jag mått rätt, jag menar kan han VERKLIGEN växt 3 cm på en månad???)

Kharma vägde 21,5 och är 50 hög. Hon har växt 3 cm sedan 10/12.. Det är lite skillnad.. =P

Såhär såg det ut när vi skulle gå till bussen för att åka till djursjukhuset...
image603
..hon skulle bara busa och gå åt motsatt håll..

image605
Vi skulle inte alls gå till djursjukhuset.. Tyckte hon..

Sen kan jag informera om att i förrgår började hon löpa... varpå Ymer blev som besatt.. Gnäller, gnäller och förföljer Kharma vart hon än går. Jobbigt, men så är det.

Vi Skulle åka till Shiva på Söndag, men det blev inget med det.. De är sjuka så det får vi ta en annan gång.

Jag känner själv att jag inte har så mycket mer att skriva just nu, jag känner mig helt ofokuserad. så ni får hålla till godo med lite fler bilder..

image606
Jag och baby!!

image608
Tröttis..

image609

image610

image612
Puss på dig Love!!




Nä nu vill ha sommar... Här kommer lite bilder på Sommar i Helsingborg! VARNING FÖR FRESTANDE BILDER!! Man kan efter att ha sett bilderna få en stark lust att flytta hit.. =P
image613
Översikt över Helsingborg

image614
Råå

image615
Tropical

image616
Uppe. Vä - Kärnan Uppe. Hö - Resturang ss svea.
Nere. Vä - Norra hamnen Nere. Vä - Tropical

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet vad du går i genom nu eller Ni.. Detta är så hemskt så man kan inte föreställa sej..Jag lider med er.. man vet inte tillslut vilket ben man ska stå på.. Ock vad man ska göra eller vart man ska vända sej.. Det finns inger rätt eller fel..

Tänker på er ock jag finns att fråga om ni vill, för man känner sej så ensam.

Kram på er /// Anna

2008-02-24 @ 00:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0