Ja si dessa doggar...

Kharma har fortfarande en del problem med sina bakben... Om än det inte är lika illa som innan... Men nu ska vi träffa en ortoped på djursjukhuset den 29:onde. Lillan ska vara fastande osv. Denna gången ska det röntgas.. Så får vi väl hoppas att problemet blir upptäckt.
image454


Ymer, vår egen jätte har verkligen växt som ett troll... haha  En riktig bjässe och jag undrar när/hur detta ska sluta.. Igår mätte vi honom och nu är han 68 i manken!!!! Han är ca 7 månader endast. Tur att han är så snäll och gooo annars skulle man ju lätt bli nerbrottad av honom. hahaha
image455



Shiva
Vår lilla prinsessa har fått flytta hem till Daniel och Malin med barn på foder eftersom att hon är lägst i rang, trots att hon är äldst.. Det var så synd om henne att hon hamnade i konflikt med de andra två hela tiden och var väldigt engslig hela tiden. Daniel och Malin berättar om framgångarna hela tiden och det är skönt att höra, fast jag saknar min lilla sessa heeela tiden.
image456
Min vackra flicka!!

image457
Fina, goa hundar...

image458
Huvud som en uggla =P

image459
Här kan man då se en viss skillnad i höjden.

image460
Hugo på väg till piratkalas, han var lite skepisk över sminkningen, men visst är han fin!!

image461
Kian, Nicklas son var här och hälsade på.. Skön unge, det var inte mycket jag sa som imponerade på lilla Kian. hahaha.

image462
Hugo och Kharma myser i soffan.. Hugo och jag var på vc igår för att kolla hans lungfunktion. Då mätte de honom och den lille skitungen är 134 cm!! Han fyller 7 Den 12/2!!! Snart får jag väl mata honom och Ymer med något så de slutar växa =P

Det var morgonens uppdatering. Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera, men faktum är.. det kan inte hända skaer jämt =P och det är så tråkig miljö ute nu under den sk vintern..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anje

naaw, tråkigt att inte kunna ha shiva hemma, men tur att ni ändå hela tiden vet hur hon har det om dagarna! :) måste va fullt upp ändå väl, me två dogs kvar!
här e de nog strax löptid på g, gimli springer som en tok me näsan nere i gräsmattan, mäkta jobbigt då han inte lyssnar ALLS! kastrering nästa får de bli!
hoppas allt e bra annars med er! som det verkar på vår planering nu, blir de skåne nån gång i slutet på februari. dessa jävla pengar som ska styra allt jämt. :( o nu snöar de här..suck..
ha de fint! kram från oss!

2008-01-23 @ 15:14:05
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: Sofia & Andreas

Oj, så stor han blivit, lille Ymer! Försökt mäta Zeus men den rackaren vill ju inte stå stilla! Men han verkar vara runt 73 nu.. både vi och ni får bjässar till hundar!
Hoppas att allt går bra för Kharma, och synd att höra om Shiva :( Hoppas hon har det bra i alla fall!

2008-01-24 @ 17:49:39
URL: http://kitler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0