Inte alla "knivar i lådan" =D

Det är alltid lika roligt att se hur sanningen ger respons. Att man sen inte kan ta ansvar för sin egen idioti.. ja, det är sorgligt. Men är man trög så är man.. Jag menar.. jag kan banta, men har man låg hjärnverksamhet och få små grå.. ja, det kan man åtminstone inte i dag, göra något åt förutom att sluta slå ut de få som är kvar. Vem vet hur det kommer te sig i framtiden.. men det går i allafall inte i dag att transplantera intelligens.  

Vi håller tummarna för att det finns hopp för det i framtiden. Det måste vara jobbigt att inte vara kapabel att tänka "straight"          =/ Kraken.

Anyhow... Att vi ska bli anmälda.. det ska bli spännande! =)  Det är ju alltid lätt att påstå att vi har minsann ringt och vi ska betala resan osv.. shit.. Allmosor, HAHAHA. Här "strular" inte mobilerna och internet fungerar också. Kameran "strular" inte heller. Det är ingen som "slarvar bort bilder i datorn". Blixten har inte slagit ner och slagit ut allt. Hälsovårdsmyndigheterna kommer inte hit och ska kolla oss, skulle dom det så finns det i allafall inget att vara orolig för.. Varför skulle det det?? Skulle nu hälsovårdsmyndigheterna komma till grannen.. tja inte skulle jag vara rädd för om grannen skickade dom hit. Jag får inte heller plötsliga panikångestattacker och inte kan föra mig runt annat folk.

Att man hamnar i konflikt med i stort sett alla runt sig.. undrar om man inte ska ta och göra en liten självransakan då..? =)
Sen att man bara påstår att det ljugs, utan att ha någonting att gå på..  Hjälp, stackars jag som blivit lurad.. Öhh? "Allt är alla andras fel, inte mitt"   Det är vädret, världens, grannens  osv fel att allt skiter sig för mig. Jag vill inte jobba så jag köper en hund som jag kan ta valpar på... då får jag in pengar utan att göra ett skit. Hujedamig!! Tja, det blir väl så om man lider av vaneföreställningar. Jag säger som Rebekah.. Satsa mer på psykvården!!!

Meningar som i sin enkelhet alltid och endast innefattar: å istället för och, *s* istället för skratt antar jag, d istället för det, e istället för är, *L* istället för ler (?) och andra felskrivningar och skumt ihopsatta meningar som inte låter klokt när man säger det rakt ut, som i sin tur beror på ren och skär okunskap och inte dyselexi eller något osv.. har jag faktiskt svårt för att ta på allvar. Så skriver min lillasyster som är 12, hon är ju i och för sig också en liten flicka.  =)

Ja, nu har jag yttrat mig färdigt om detta.. =) 

Förtrollningen är bruten över tvättkorgen i vart fall. Jäkligt skönt! Funderar på att dra upp i landet ett tag i slutet på månaden.. Lite semester skulle sitta fint! Sedan ser jag verkligen fram emot besöket i September!! Det ska bli så intressant att gå på utställning också. Ja, det kommer hända lite nu på sensommaren/hösten.. Jag har en big surprise också.. Den kommer ni alla bli varse. Men inte nu.

Nä häpp, åter till verkligheten för nu har jag snart slutat skratta.

Peace!!

.


Kommentarer
Postat av: anje

hehe, jag har bara en enkel digitalkamera för typ tusenlappen, men va kul att du gillar bilderna! :) ibland får man till de.. ;)



hehe ja detta dreglet..man får ha en handduk liggandes på ett bra ställe.. :P de hade jag när gimli fanns, han dreglade konstant! :D



haha, ska bli spännande o se om de blir nån rättegång. :D ni kanske blir kändisar o hamnar hos judge judy! wihoo! :D



kram!

2008-07-15 @ 11:22:25
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0