Sola, bada och vara sjukgymnast (försökte iaf)..

På Agges blogg kan ni som undrar över hur det går med Shiva läsa mer.. Läs här .

I går Lördag åkte jag, Hugo och Kharma till stranden. Hugo skulle få bada och njuta lite och samma med mig och Kharma skulle få röra sig tyngdlöst (tänkte jag iaf) Men jag är tveksam till om Kharma kan simma.. hon såg ut som en paralyserad groda så fort det blev djupt och tvärvände direkt. Hon var mer intresserad av att jaga alger och annat grönt i havet.

Det var jätteskönt i vattnet och hade jag fått med mig lilla bitchen ut i vattnet så hade jag badat och inte bara vadat omkring och blivit nerstänkt av Kharma och Hugo.

Lite bilder från dagen.





Här blev det för djupt så då vände den paralyserade grodan. Hugo är som en fisk, han skulle nog trivas att bada i havet varje dag.


Med siktet inställt på Hugo och med sjögräs i munnen..


Skönt!


Oj, oj nu blev det för djupt igen.. haha


Men.. vad gör du Hugo?




Hehe.. både mysigt och skönt, men ändå lite läskigt. Sen ville hon ut till Hugo men vågade inte hela vägen.


Hmmm.. finns det nåt roligt där nere?


Full rulle ut mot Hugo!


Hugo är då allt annat än en badkruka =)


Svårt att ta några bra bilder då Hugo var mer under vattnet.. Hehe.


<3 Lilla gubben!!



Det var en lite snabb uppdatering. Sen kan jag meddela att båda små glinen nyligt fyllt ett år!!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Rebekah

Vilka underbara bilder! Du får alltid så fina, mysiga bilder. Vad är hemligheten?! ;)

Barn o hund-bilder är dock svåra att misslyckas med, bara man ser dem skymta tillsammans blir det ett lyckopiller. :)

2008-07-06 @ 15:32:07
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Anna

Va mysit ni har haft det då. Jag vill också bada i havet juu Får fan komma ock hällsa på er :-)



Hoppas du har det bra.. Tack för att du finns :-)



Kram Anna

2008-07-06 @ 20:43:45
URL: http://panthera.blogg.no
Postat av: Michelle

Haha japp, hon älskar att bli dushad :) Ganska skönt faktiskt .. hehe hhoppas allt är bra med er!

2008-07-06 @ 21:52:28
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Eva

haha undrar dom inte varför inte Hugo blivit av med några lemmar ännu då? Eller det kanske är en tidsfråga. "förr eller senare smäller det" som det så fint brukar heta :D



Ååååh ser gött ut med bading föresten! Hoppas Anna fått sin stamtavla på Panthera så kommer vi kanske ner till Sofiero-utställningen! Hade ju vart superkul iaf!

Fast jag tror allt du skulle behöva komma upp på visit till Anna i Värmland också för det är bannemej rena rekreationen att vara där! :)

2008-07-07 @ 07:42:30
URL: http://zombiekiwi.blogg.se/
Postat av: anje

hallo!

ja vi är jättenöjda me kritik o själva uppvisandet. mathias var verkligen jättenervös, men jag tycker han gjorde det bra. :)

visst var tiken inget att ha! just där är jag väl lite besviken för om domaren inte gillat stora, feta, orörliga hundar så jävla mycket så hade faktiskt waica haft en lite bättre chans! tiken kom knappt runt i ringen.. :/ menmen..hannen va ändå lite snyggare än tiken tycker jag, men absolut inget toppenexemplar!

resterande av utsällningen va skitkul! jösses va många hundar o olika raser..o folk! folk är verkligen inte kloka, hahah..



ni har haft de bra ser jag iaf, goa bilder..jag vill oxå bada snart! men såklart regnar de här hemma.. som vanligt.. :(

kramen!

2008-07-07 @ 12:11:29
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: Agge

ååh vilka underbara bilder :D

har skrivit lite om MIN vardag de senaste dagarna. har precis pratat med Lina så nu blir det en liten Shiva uppdatering också!

2008-07-07 @ 15:12:34
URL: http://aggrot.blogg.se/
Postat av: Eva

Jisses vad besökare som trillar in från min blogg till din, fast konstigt nog bara värmlänningar..hahaha...från samma geografiska punkt...10 ggr per dag minst..hihi ;Þ

Passa dej så inte DC-polisen kommer och tar dej!

2008-07-09 @ 09:37:44
URL: http://zombiekiwi.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack :-) Ja det är bra att veta vart han är nu, ock snällare veterinär får man leta efter, så mycket som hon har gjort för både Ford ock Fanta, Det var bara att ringa vilken tid på dygnet :-)



Ja Panthera är så god mot alla Tanja har kommit ock gisa om hon blev glad :-)



Kram Anna

2008-07-12 @ 10:03:32
URL: http://fordsonmajor.dinstudio.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0