Torsdag.

Mysig morgon.. vaknade kl 5.. välsignad med huvudvärk som vanligt.. Idag är det en massa flängande på agendan. Känner egentligen för att gå och lägga mig igen och dra täcket över huvudet och sova bort huvudvärken. Har lite samtal som måste ringas.. nu måååste jag ta tag i mitt liv.. Det går inte att ha ångest för allt möjligt direkt på morgonen. Uhh.

Igår fick jag träffa Agge, Lina & Martin.. Vilka underbara människor! Jag ska berätta lite mer om allt det sen. Men det var  i allafall riktigt roligt att få träffa lite nytt vettigt folk.

Idag ställer alla 39 (?) Dogo Canarios ut i stockholm på World Dog Show.. Vad jag önskar att jag var där, men jag får vackert vänta på kort från utställningen. =) De visar på tv4 morgonnyheter om det. Vem hade kunnat ana att det skulle bli intressant med utställningar för mig.. haha förmodligen ingen. Inte ens jag.

Vetten idag också.. med Kharma då så klart.  =/  Denna lilla hund har kostat en hel del.. (inte för att hon inte är värd det) Det kan ju tålas att tänka på när man tror att man "sparar" pengar genom att köpa en blandras. Tänker inte gagga om det en massa eftersom att jag tjatat mig blå om mina åsikter om det i tidigare inlägg.

Tack och lov för kaffe säger jag bara.. mmm vad gott det är med en kopp kaffe. Måste tvätta en eller två maskiner också då det verkar ligga en förbannelse över tvättkorgen =P

Jag har varit dålig på att ta kort. =( ska skärpa mig..
Nä, nu ska jag ta och göra lite nytta.. Håll tummarna för att jag landra med huvudet upp och fötterna ner efter detta..

Peace!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hejsan :) Ja det gör hon haha så det nästan knakar. Nu har hon precis fyllt 6månader :) Ha det bra :)

2008-07-03 @ 18:04:09
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hehe jo men precis, eller hur livet vore ingenting utan våra kära "små" vovvsingar :) Ha det så bra ..

2008-07-04 @ 17:45:32
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Rebekah

Man kan aldrig tjata tillräckligt om blandrasuppfödningen. ;)



Hörde detta om ert möte i Agges blog. Kan säga att jag sitter med ett stort leende på läpparna. Håller tummar och tår. :)



O hoppas lilla Kharma slipper gå mer till vetten. :(



Kram, Rebekah

2008-07-05 @ 18:16:51
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0