Badpremiären =)

Länge sedan sist såklart.. =) Idag har vi i vart fall varit på stranden med Hugo och så hundarna såklart.

Helt UNDERBART skönt tyckte vi alla eftersom att det fortfarande, nu (klockan halv sju) är 42 grader varmt på balkongen.. Förvisso är det sol på balkongen.. men det har varit extremt varmt idag. På stranden var det ändå viss svalka i form av vind och lagom kallt vatten.

Båda hundarna badade =)

Precis vad vi hoppats på då, och när hundarna satt på stranden med badkrukan Peter och jag och Hugo var i vattnet så grät Ymer så det hördes över hela stranden.. =) plutten. Kharma slet sig och rusade ner till mig, så jag antar att stranden var en hit för alla (utom Peter då =P ) Hugo vad dock den som njöt mest av badandet Han var konstant i vattnet i över 2 timmar.

Här kommer lite bilder från dagen iaf.



























Så.. Där har ni lite nytt att titta på. Tyvärr kunde vi inte ha hundarna lösa.. Vi var "olagliga" och var inte exakt på hundbadet utan lite bortanför.. vilket folk flitigt kommenterade när de gick förbi oss.. På 200 meter strand som var hundbadet var det iallafall 20-30 hundar. så vi tog säkert före osäkert.

Btw, vi väntar kort från Shiva.. så fort de landat kommer vi uppdatera med de såklart!

Peace!!

Kommentarer
Postat av: Per-Eric

Vilka underbart härliga bilder. Gott att bo så nära havet då:) Jag förstår varför Peter är badkruka, man badar inte om det inte är minst 25 grader. Och det ska väll mycket till att det är den 1 juni:) Men det ser verkligen härligt ut.

2008-06-02 @ 17:53:49
URL: http://arcas.blogg.se/
Postat av: Anna&Panthera&Nita ock Änglarna

oj vilken underbar dag ni ser ut att hafft det lite avis blir jag ;-)



Finna bilder ock allt.. Jag hoppas jag kan göra mej en tur ner till er så att jag får träffa era underbara hundar ock er..



Kram på er Anna med fam...

2008-06-03 @ 09:41:05
URL: http://panthera.blogg.no
Postat av: Rebekah

Vilka härliga bilder!!! :)

Helt fantastiskt vackert, och så vackra motiv också. ;) Ser ut som om ni har haft en helt underbar dag.



Kram, Rebekah

2008-06-04 @ 01:29:32
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: anje

hehe, ja allt får plats me lite våld o vaselin! iställe för balkong får ni en enda pool kan jag tänka mej, haha!

jag kan ju erkänna att jag är GÖTT avis på att ni har havet så nära, fy er! jag byter gärna de mot poolen.. :P

mja, skåneresan har blivit lite ändrad, jag är ju sjukskriven nu o får knappt in några pengar men mathias tjatar på mej att vi ska åka iaf, så kanske i slutet på sommaren kommer vi ner. sist hyrde vi en stuga på ett ställe som hette..ehm..ja just de, va hette de? ja iaf, jag tänkte att vi skulle hyra stuga där igen när de lågsäsong så de inte blir så dyrt! :)

åh, af = dret. jag lider me dej. kommer ni nån vart i vuxenlekandet då? ;)

kramar till er!

2008-06-05 @ 12:08:45
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: anje

ja just de, waica får ganska lätt våtutslag, o jag kan ärligt säga att jag inte har en aning när hon lyckades få de där, men de såg fint ut väldigt snabbt så nöjd e jag för de! :)

när gimli skulle härja me henne fick hon lätt småsår på huvet som kunde ta en evighet att få ordning på eftersom han hela tiden härjade me henne o "tuggade" på henne i huvet..så nu är de inte ofta hon får så längre när han inte e kvar.

men typiskt nog kom de en klägg/broms (vet inte va ni kallar dom där nere!) o bet henne just på såret så de kliar nog rätt bra.. :(

2008-06-05 @ 12:13:14
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0