Du får en trosa.. =)

Vilka jävla mail som dimper ner i inkorgen.. Lyssna på detta.. Rubriken lyder: Du får en trosa.. Idiotiskt tänker jag och öppnar mailet för att se vad det är för nå´t. Där fortsätter jag att läsa: Nu kan du få trosan Pearl för 0 kr. Om du är snabb
så får du även en överraskningstrosa och är med och tävlar om ett presentkort på Hasseludden...
» Klicka här för att få dina trosor! Haha.. Suck!!!

Trosa från Evita, 0 kr!
PROVA TROSAN PEARL FÖR 0 KR... Vill du behålla den kostar det mer.. Hahahaha


 

Här sitter jag alltså och skrattar och tipset om en one size trosa gratis (om jag är snabb 2) En size som inte passar någon.. Men det sjuka är att jag sitter och skrattar åt det.. Har man tråkigt då eller vad?

Jag skulle verkligen behöva ett liv.. Ett jobb och lite vänner.. hahaha. Jobbet är nog löst.. tänkte att jag skulle öppna en massagestudio. Jag menar, jag behöver ju bara lägga mig på mitt offer så är de utplattade och alla kotor i ryggen har hoppat på plats i rena rama förskräckelsen.. hahaha No room for error.. haha

Så skadad jag är.. Isolering sägs ju göra folk knäpp så.. ja..


Upptäckte nu att länken till trosan funkar.. så skynda er nu!! Så får ni 2  =D
Min son frågade vad jag satt och skrattade åt... "jaha..(?) jag trodde du satt och chattade med någon"


Fler sjuka annonser (i allafall idag med min sjuka humor):

Testa snygga boxerkalsonger för 0kr 
Jag vill bara vinna en TOUCH.. går det?


Haryboy Gratis! 
Harry boy.. Hur ser han ut då? Grisen i säcken?


Nä nu ska jag ge mig.. Berätta gärna om det är någon annan där ute med sjuk humor idag.. Jobbigt att vara själv..



Peace!

Kommentarer
Postat av: Agge

Humor är bra :D



tack för ditt fina svar på mitt inlägg. Det värmer som sagt att veta att det finns fler som tror på det man gör!

Du är ju en av dem som kämpar. och alla sådana människor är i mina ögon fantastiska!

Så tack för att du finns, och kämpar!



kram Agge



2008-06-26 @ 15:46:40
URL: http://aggrot.blogg.se/
Postat av: Per-Eric

Det med One Size undrar jag hur det fungerar. Är det så att de skickar storlek XXL och skickar med ett par hängslen?

2008-06-26 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0