Lillan är hemma.

Shiva kom hem igår.. Lilla flickan som blev så glad. Tänkte bjussa på lite bilder på henne.





Min lilla Gremling <3


.


















Myyys!!! Lillan då.. Skitig, låånga klor.. men glad som fan ändå!!

Tre ggr fick vi schamponera henne innan hon blev ren.. gud vad hon mös av duschen. Egentligen vill jag inte ens tänka på hur rätt min magkänsla varit, nu får jag ju bara tacka för att det inte slutade i katastrof.. hoppas jag.. Men trisst nog får det nog bli ett besök hos vetten och klippa samt bränna under sövning. Och bara be för att hon inte fått några bestående problem med tarmen.


Så går det i vart fall INTE ha det. Och detta var den tass som klorna var kortast på.
Såvida hon inte går med på att fila ner klorna, men hon verkar inte alls tillåta hantering nu efter att vi med mycket arbete fick klippa den ena tassen.


Nyduschad och busig! Där ser man också klorna.. och efter 2-8 timmar i skogen tycker jag att de inte borde kunna bli såhär.. Samt att hon borde ha mer muskler.








Hur söt är hon inte då!!

Så vill jag passa på att tacka Lisa för den instas hon gjort för oss!! 1000 tack Lisa!!!
Det var allt för nu då..

Peace!







Kommentarer
Postat av: Sofia

Jeebus vilka klossingar! Stackarn :(

Nu har jag inte hängt med alls, jag vet ju att hon flyttade ut, men varför ser hon så bedrövlig ut? Har hon inte blivit omhändertagen?



Kul att du fått tillbaka din lilla brutta i alla fall! :D

Många kramar!

2008-06-23 @ 20:24:07
URL: http://ungato.blogg.se/
Postat av: anje

ååååkej då, du får låna han, men bara två veckor sen ska han hem!! hehe. ;)



men oj då, vad har hänt? funkade de inte hos den andra familjen - eller ja, tydligen inte. hjälp va tråkigt, men så skönt att ni fick hem henne iaf! funakr det bra me de andra två stollarna då?

hon är iaf bedårande söt, shiva!

2008-06-23 @ 21:45:13
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: Emelie

men gudars!

nu märks de att jag inte har haft dator på ett tag.

ser att anje och sofia redan har frågat så jag får väl läsa svaren i deras blogg. stackars liten :( tur att hon har kommit tillrätta hos er igen och mår bra. hon är banne mig hur fin och söt som helst!!

2008-06-23 @ 22:07:47
URL: http://labelicious.blogg.se/
Postat av: Rebekah

Hon är UNDERBART söt!



Men jag ställer mig också frågande till vad som hänt. Jag har inte hängt med alls istället. Skall ni ha henne kvar nu? Vad var det som hände i foderfamiljen?



STOR KRAM

2008-06-25 @ 17:10:35
URL: http://www.rebekah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0