Ibland?


Kommentarer
Postat av: anje

hehe, jaa jag tycker väl att alla forum mer eller mindre har vissa tendenser till att likna det jag beskrev i inlägget, men just i detta fall menar vi samma! ;) jag tycker det är bra att många engagerar sej och allra mest när man kan se det från olika sidor OCH inte döma någon för dess annorlunda åsikt, däribland finns du. du ger en förklaring på det som missförstås o försöker vägleda de andra att inte gå "under nivån" som de flesta borde hålla sej på. jag personligen läser på forum för att lära mej, o när jag har tillräckligt med skinn på näsan kanske jag oxå ger mej in i allt för att påvisa min åsikt, men som det är nu känns det onödigt att ens säga el fråga nåt, missförstå mej rätt, men frågar man nåt i en väldigt het diskussion finns det de personer som "idiotförklarar" en o slänger skit just för att man råkar fråga något mitt i all hysteri.. svårt att förklara men jag hoppas du förstår hur jag menar.. :)



jag vet inte om det heter halsfluss för hundar men det är iaf vad hon åkt på, en antibiotika-kur i 14 dar sen är hon me i gamet igen!

o ja, bilder kommer såfort jag fått internet hemma, ska ju måla om o greja så det ska bli kul med lite "före o efter" bilder. :)

jag ska plugga till 4 januari -09 så det är inte lång tid kvar, me tanke på allt jag har efter mej.. :S



nu ska jag skriva ett inlägg om vår träning med troll, så får du veta hur det går med det ordagrant yrvädret, haha!



hoppas ni har det bra där nere!

btw, min bror i höör har nyss köpt sej en amstaff/pitbull-valp, från malmö. jag blev nästan tårögd när jag fick reda på det - samtidigt som jag ska vara glad för hans skull. men jag tänkte direkt på kharma o vet inte riktigt hur jag ska glädja mej åt deras nya bebis.. :/



kram kram!

2008-11-06 @ 12:37:26
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: anje

jag vart också lite rädd att det skulle vara den beryktade gizmo, men jag vet faktiskt inte. han sa att mamman var pitbull rednose o pappan amstaff. valpen är fawnfärgad med vita tecken - skitsöt iaf även om jag är lite rädd för hur det blir i framtiden. det behöver ju inte betyda något men ändå.

o så känns det lite som att allt jag babblat hål i huvet på dom om renrasigt vs blandras inte fastnat nånstans! suck..



internet kommer under veckan, dvs bildbomb! haha.

kram så länge!

2008-11-10 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0