Mad World.


En grymt bra låt.


Bloggtorka... ehhh.. ja.

   
Dessa "trynen" kan man bara inte få nog av.


Måste inflika med att jag tycker att det är väldigt synd att Phh lagt ner sin verksamhet, Men till Rebekah och Emelie + alla andra aktiva inom Phh.. Vilket enastående arbete ni gjort och många hundar har fått en ny chans på grund av ert engagemang.
Jag kommer lagga in lite nya länkar för er som funderar på en hund men kanske är villig att hjälpa en hund utan hem istället för att köpa en valp.



Hugo min lilla son är det ABSOLUT bästa som hänt mig!! Han är som en liten farbror. Hugo är bara sju år men är så lillgammal så det inte är klokt. Han har "föreläsningar" för sina klasskompisar om hur man ska och inte ska förhålla sig till hundar, att man ALDRIG ska gå fram till en hund utan att prata med ägaren innan. Haha... tror det varit lite väl mycket hundsnack här hemma. Han är så spirituell och djup i sitt sätt att se saker, samtidigt som han ser så naturligt på allt.
Jag beundrar honom. Han är varm och kärleksfull. Han har empati och tänker lite längre fram. Gud vilken underbar unge han är!! Vi kunde inte fått en bättre unge än han.. Dessutom har han sjukt rolig humor.
Sist men inte minst så är han underbart söt!


Hoppas att det blir lika fint väder som det varit de sista dagarna imorgon för jag vill vara ute!!
Det lutar åt att det blir hundrastgården i helgen i allafall.. Sen är det ju middag på båtarna på Lördag. Vad trevligt, jag har faktiskt aldrig ätit på båtarna (skäms på mig.. ändå har jag bott så länge i Helsingborg) Hoppas att de har något jättegott vegetariskt. Inte för att jag är helt och hållet vegetarian, men kött äcklar mig mer och mer. Jag tycker att man kan känna må kvaliten på köttet att djuren inte mått bra och att det ofta inte är färskt. "Det var bättre förr"
Fast vi levde på ett annat sätt i norrland, lite gick ut på pengar. Dvs. Där levde man mer för att överleva och inte att göra sina plånböcker fetare. Folk är helt enkelt på ett annat sätt där uppe och det kan jag så många gånger sakna.


Jag hittade så schysta wall deco som jag vill ha till de trissta skåpdörrarna i köket som bara är vita.

Snyggt va? Hippie/hårdrockare (confused) som jag är så ska det ju vara mycket färger, men inte på varenda skåpdörr kanske.
Så måste jag ner i källaren för att leta fram den saknade delen.. jag tror att jag vet var den kan vara, lääängst in under allt skit *suck* Sen blir det en uppdatering/överraskning om några veckor..


Anna hittade för övrigt ett hus till oss.. jäklar, det huset har potential.. hon tyckte att vi kunde köpa det och att jag skulle vandra där som den hippie(/hårdrockare) jag är, med dreads (som jag är sååå sugen på att göra). Haha
Jag hade kunnat göra dreads om det inte var för att man måste raka skallen när/om man tröttnar. Jag känner mig själv och vet att jag skulle göra det så småningom.



Nä, nu ska jag slänga mig i säng bjussar på lite humor.


Haha!!





Peace!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag tycker att ni skulle ha passat där hihih då har det inte varit så långt till er :-)



Ja jag väntar på överraskningar va kul det ska bli..



Ock Hugo är en helt underbar liten människa krama honom från mej...



Kram Anna

2008-10-10 @ 00:41:53
URL: http://panthera.blogg.no/
Postat av: Rebekah

AAAAW, vad söt du är. :)

Jag hoppas verkligen att ngn kan starta upp ist för PHH för att det behövs verkligen. Vi får samtal varje vecka om avlivningshotade hundar av "kamphunds-typ" och flera andra! :(



Huset var jättefint!! Åk o kika på det! :)

2008-10-10 @ 20:57:56
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Lenita

ååh vilken söt son du har=) mycket kan du nog tacka dej själv för som gjort ett bra jobb med fostran=9 grattis till dej =)) mvh Lenita

2008-10-20 @ 22:33:42
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0