B´Anna.

Igår fick lilla B´Anna somna in. Hon hann inte ens bli sju månader gammal. B´Anna var avlad med de absolut bästa förutsättningarna och var verkligen en personlig och charmerande liten flicka... nästan mänsklig. När Anna och Anders var här så fann Hugo och B´Anna varandra. Trots att B´Anna bara var en valp så var hon väldigt "vuxen" i sitt sätt att vara ock tog det så försiktigt med både Hugo och Freya. Nar man tittade på B´Anna så såg man ett värmande djup i hennes vackra ögon. Hon var en stark och tuff tjej utan att vara utåtagerande.. Hon hade alla fyra tassarna på jorden och satte Ymer på plats direkt.
B´Anna gav ordet "skärpa" (och då menar jag så som dessa hundar ska vara inte hundar som biter och gör utfall och är oberäknelig) ett ansikte. B´Anna var verkligen en enastående lite tjej.

Mina tankar går till Anna och Anders som gjort allt de förmått för att ge sina hundar det bästa av det bästa i alla lägen.
Hade jag varit hund hade jag valt att bo hos dom, för bättre än så som deras hundar har går inte att ha.

Sedan måste jag säga att B´Annas uppfödare är helt underbara de med. De stöttar Anna och Anders på alla sätt och det är väl egentligen som det borde vara.. men så är det ju verkligen inte i alla lägen.









Vila mjukt lilla flickan. Du är saknad!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vila mjukt B´Anna.



2009-04-22 @ 17:49:23
URL: http://vinstlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0