Lite bilder då.

Hehe.. Jag var visst lite luddig i mitt förra blogg-inlägg. Panthera är en Dogo Canario och B´Anna en Presa Canario, hundar ofcourse ;)

Vi var uten en sväng igår och släppte de lösa och vilken härlig syn, tyvärr så var det skymning så bildkvaliten kunde varit bättre eftersom att fotona blev tagna med Annas superkamera.. Dock är ju kvaliten bättre än om jag skulle fotograferat med perfekta förhållanden med min kamera då.



Ymer (med vitt på nosen) och Panthera.


Full fart.


Halvsyskonen. =)




Hugo kastar en leksak.


B´Anna ska hämta den.



=)


B´Anna 5 månader.


Panthera 1 år.

Snabb uppdatering igen..

Fler bilder kommer.
PEACE!!





Kommentarer
Postat av: Hannah

Bättör! :)



Vilka finingar....men lurvet!? Jag trodde att både DC o PC var släta o kortpälsade, som våra amstaffar typ....men B´Anna ser ju ut som en schäfer i pälsen nästan!



2009-03-21 @ 19:01:28
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Postat av: Annalena

Hanna.

Ja, visst är de fina =) <3

Nja, de är inte som Amstaffarna i pälsen kan jag väl säga.. Det där skiftar väldigt mycket, rasen är fortfarande så ny så även utseendet skiljer sig en del ännu. Urhunden i Presan och Dogon är Perro de ganado majorero och de är rätt fluffiga så det är väl därifrån som fluffet kommer kan jag tro. Ymer ser hyfsat "slät" ut i pälsen men han har också rätt mycket fluff.. dock var han mer fluffig som valp vill jag minnas. =)

Fäller en hel del gör de också så något lyx till päls som Amstaff är det tyvärr inte. =)

2009-03-22 @ 00:52:03
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Linn

Så moro å se noen bilder av de alle som leker :-)



Godt at B'Anna satte Ymer på plass. Er damen sin det hehe

2009-03-23 @ 09:53:08
URL: http://www.k9madness.com
Postat av: Anonym

Åh så fina dom är :P

Vi får snart komma o hälsa på er o se freya :)

2009-03-24 @ 15:17:15
URL: http://linakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0