Edda bebisen!!! :D

Edda har idag fått sin första tand!! En av de där framme, nere till vänster. LILLAN!! <3 Dreglar gör hon som fasen nu och verkar extra kinkig! Det är klart att det måste vara jobbigt och framförallt om om hon är som Freya som fick alla täner efter varandra.

Imorgon ska videokameran på laddning!! Det måste vi nu när kameran är värre än någonsin!!! Tack och lov för videokameran i allafall!! :D

Sitter och sneglar på "The Ministers" med bl.a Harvey Keitel, den verkar sisådär so far. ÄNTLIGEN verkar den värsta förkylningen ge sig..  *Pew*
Jo, just det!! jag har ringt nu två dagar i rad om min kommande operation, så som det lät idag kan jag komma att få den December-Januari något! YEY!!! :D Jag ska ringa till dom en gång i veckan.. alla dom som jag ringt igår och idag och tjata en gång i veckan eller något så de tröttnar på mig och skickar in mig tidigare ;p

Jag har börjat läsa på Pitbullforum igen, där ett tag var jag så förbannat less på allt vad forum hette..! MEN å andrasidan så är det för mycket folk på det forumet för att det ska vara styrt av ett litet gäng. Faktum är att han som driver Pitbullforum verkar vara en sådan männsika som VERKLIGEN klarar av att vara opartisk. Imponerande!! Jag har på TOK för mycket egna åsikter för att klara av att vara helt platt så.. ja, jag blev i stället  the bad guy när jag inte klarade av att sitta och dunka ryggar hos de populära flickorna höll jag på att skriva.. men det kan man inte kalla folk bara för att de beter sig som det. ;p

 

Ja, i allafall.. Det har skrivits en del av en av mina "favvo-uppfödare" EN av dom i allafall och det man kan säga om henne som "förklarar" en del är väl att hon inte är den vassaste kniven i lådan. Hjulet snurrar men hamstern är död.. Hon vill inte lära sig allt det där.. hon försöker knappt påstå att hon kan något om "Fenotyp", anatomi, genitik och alla andra fina ord.. det hon vill är att tjäna pengar på sitt storhetsvansinne.

Det som är så BRA med folk där inne är att de faktiskt gör saker åt sånna som inte gör annat än att förstöra!! En ELOGE för det!!

En av kvinnorna där inne som påminner hemskt mycket om Linn på K9Madness fast Svensk då, men hon skriver heller inget i onödan.. men NÄR hon skriver så är det VÄLDIGT bra!! Hon hade skrivit till någon som hade en hund med dåliga höfter och dåliga armbågar och som sa att sin hund inte hade problem av sina dåliga höfter och armbågar att många inte vill se det på sina hundar. Det är ju så RUSKIGT sant så man blir snurrig!! Hehe!!

Jag ska i allafall fortsätta läsa där inne med spänning! :)


LOVE & PEACE ALLA GODINGAR!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0