:)

Så KUL att antalet besökare ökat sedan jag började blogga lite oftare igen!!! Tack för den :D Jag har också lagt märke till att antal sidvisningar är dubbelt så många som unika besökare så det verkar ju vara endel som tycker om att läsa min blogg igen och igen, hehe!! Eller så är det kanske en och samma som är inne maaaassor med gånger? :D

Igår träffade jag underbaraste Layla!! Det är verkligen mysigt att träffa henne.. det spelar egentligen ingen roll hur, var, när eller vad vi gör. Det blir så bra ändå!!! Jag kommer sakna henne gruversamt när hon åker igen! :(
Tack och lov för nutidens kommunikationsmöjligheter i allafall!! :)


På Söndag åker tydligen Bengt tillbaka till Örebro (?) Well, well.. det är väl för allas bästa. Vården är väääldigt bra där uppe så det blir nog bra för honom och alla andra involverade. :) Jag tycker det är synd dock.. men det är väl min egoism och all enorm vinst för mig som gör att jag tycker att det är synd.. shame on me. :)


På Måndag börjar i allafall min nya strategi. Jag måste säga att efter ett lååångt samtal igår med Layla om ditten och datten så kom jag fram till hur jag måste göra. Det samtalet gav mig otroligt mycket insikt. :) <3


Åhhh jag måste säga att jag är OTROLIGT sugen på att flytta utomlands.. egentligen borde vi "just do it". Det är ju inte så att det finns så mycket som håller oss kvar här. Inger, Niklas och Izabelle och alla vänner här kan ju komma och hälsa på! :)  Bara dra och inte tänka så jäkla mycket? Det som hindrar är väl barnen.. fast.. är sverige så jävla bra egentligen? Jag känner ju inte så i allafall! Sen är det ju endel länder som har diverse rasförbud och det måste jag också ha i åtanke. Ja, jag måste klura på den lite till. Kanske min rastlösa sida försvinner om vi bara byter lägenhet, vilket vi VERKLIGEN behöver nu! :)

Kim Sandberg hade lagt ut nya bilder på "fejjan" och där var ett kort på Hugo. Han är så perfekt och fantastisk!! "Lilla" killen som håller på att bli STOR! :O

Hugo, mitt lilla hjärta! <3           FOTO: KIM SANDBERG


Snällare unge får man leta efter!! Dessutom så är han så otroligt hjälpsam och ansvarsfull och mogen. Det är så skönt för då vet jag i allafall det att han inte kommer bli en som inte kan klara sig själv någon gång. Han har ett stort samvete och känner empati för andra människor. Det kommer göra att han inte blir ett ego som BARA ser till sitt eget bästa och kan gå över lik för att tillgodose endast sig själv.. Det är också så skönt! Han är ändå ingen som bara tar skit. Man förtjänar hans tillit och kärlek och omtanke helt enkelt. Jag är så jäkla stolt över honom så jag nästan spricker!

Ja btw, jag anser att jag är något! ;)
Hepp, nu ska jag upp till affären och slösa en massa pengar! :)

Skepp o hoj!!




Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag förstår att du är stolt över din son.Han verkar vara så skön. Är det sant att B ska flytta tillbaka till Örebro. Ska han bo hos Carro då? Vi höres.

Kram från mormor

2010-08-06 @ 09:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0