Gaammal!! :D

Satt och lyssnade på Gasolin och tänkte tillbaka på sommaren hos farsan i Kåbdalis när jag var 16 år, så låg i solariet i Carros gamla rum och "This is my life" på full volym och inser att det är ju för fan 15 år sedan!!! O.o Vad fan liksom!! Vad hände med tiden? Samma sommar var jag och Jimmy Eriksson hemma hos Ann-Louise i Piteå och tältade på hennes gräsmatta under pite dansar och ler. Jag kommer ihåg att vi såg Hooters och Nordman.. E-Type var väl där i vanlig (plåga) ordning. ;p Jag hade fått tag i en flaska prima norrlandssprit. Haha!! Smarta jag skulle göra någon "trevlig" shot-blandning och hade honungshalstabletter som inte alls var starka om man käkade en och en. Men självklart så blev det ju vansinnigt äckligt med en påse vicks honungshalstabletter i.. OCH vansinnigt starkt! Hahaha!!! Men, att kasta skiten var det INTE tal om. Men jag blev inte förkyld i allafall!!! Hahaha!!!


Ja, många av de där minnena från den sommaren kan jag inte skriva här, men det var fan en riktigt skadad sommar!! Anne-Maria skulle ha slingor, så jag skulle göra dom åt henne. Med denna slingvätska medföljde en "virknål" i plast och en sån slinghätta.. Vad gör vi då, ja.. vi knyter ju inte fast slinghättan så när alla slingor var klar så var det en fin utväxt på dom också!! Hahaha!!!
Josefine Abrahamsson och jag och Carro gjorde en nice escape också! Gud vad kul det var egentligen. Jag kommer ihåg att Jossan hade en parfym som heter Tresór som luktade så sjukt gott! (Tyckte jag i allafall då)

Tänk vilken sommar det var!! Ni som var där, ja ni vet ju också hur kul vi hade! :D <3 <3 <3



Sweet memories!! 

:D <3

Kommentarer
Postat av: Suzzie

Visst är det sjukt att tänka tebax på livet ibland, hihi. Men det sjukaste är väl åren som går så förbannat fort...! Läskigt!! Snart är det väl dax för rullstolsrally på hemmet, vill Du hänga på? =)



Kramar <3

2010-08-27 @ 09:24:47
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: Annalena

Hahaha!! ja, rullstolsrally låter som en plan. :D TUR att man inte har sådan åldersnojja. Det lär vara trist när man inser att man inte kommer se ut som en bebisrumpa i fejset resten av livet. :D

2010-08-27 @ 20:11:03
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0