Ja.. det är så sant.. ja.

Rätt kul det där med att påpeka att jag ska göra en sak, men själv gör och har man inte gjort så.. Hur kan det komma sig?? =) Kanske för att man självutnämner sig som expert och då är väl ens ord lag och sanning och inget annat! Eller så anser man sig vara så mycket över alla andra och har total översikt över precis allt och alla. :D
Sedan att man tror att jag tvekar på mina åsikter för att jag tar upp andra tillfällen då man själv inte levt som man lärt? Ja, det kan man ju också intala sig tillräckligt hårt så blir det nog så... Eller..  inte!

Lilla Luke söker hem. En otroligt vacker liten pojke!! Mer om honom kan ni läsa här.

Hey there beautiful!

 

Just nu spelar HIF mot Ödebro.. Fy faaasen vad kasst HIF spelar och att de är serieledande kan jag inte förstå när jag ser denna match i allafall. =/ Skärpning!! Det är ju så man skäms!! Till och med Edda sitter och skäller på Tv´n! ;D Bra Bebis som redan fattat vad som gäller!!

 

Åhh!!! jag har nåt kul som jag egentligen bara skulle vilja skriva här.. men det struntar jag i! Den som lever får se, Hihi!!! Bäst att ha det så, annars vet man hur snabbt allt och alla får reda på precis allt. Jojjomensan, jag är väl medveten.. och det är så underhållande är när folk underskattar mig... :D

 

Nähäpp, nu ska jag gå och viska till Kabbi genom en PET-flaska ;D

Lilla fina, vackra flickan min!! Så förbaskat go och snäll!!! <3

 

Tjingeling!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0