Roten till allt ont.

Det är inte lätt att vara så genomsyrande ond i, tell you!! Alla gärningar jag har finns det någon slug, ond baktanke med. Så är det med det! ALLT dåligt i världen är min gärning och mitt verk. Det är MIG du skyller på när något gått fel eller blivit dåligt eller någon blivit sjuk. That´s it. Ja, just det.. jag kan voodoo också.. och varje ond tanke jag har drabbar den jag tänker på på ett eller annat sätt. 

Idag får vi hem lite vänner och jag måste säga att det enda jag känner för är att gå och lägga mig igen och ställa in allt. Det finns egentligen inte någon sämre dag för detta än idag. Hoppas att jag kan påverkas av stämningen och lägga detta bakom mig för idag i allafall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0