The sun is shining!!

Solen skiner idag, så fint!! Men vad faan... jag har feber och mår sisådär. Igår kollade vi klart på "The Pacific" så bra serie!! Helt klart mer gripande än Bands of Brothers!!
Edda håller på att få tänder nu, de två där nere är snart framme!! Det kanske jag redan sagt? Freya förstår så mycket av det man säger nu. Hon håller på att bli stor ju!! =/ Så har vi bara lilla Edda kvar som är riktigt liten ett litet tag till i allafall. Jag kan förstå att det yngsta barnet lätt bli daltat med då det faktiskt är det sista barnet.. sista bebisen. Så ja, det gäller att vara vaken med vad man gör.

Edda har fått testa gå-stol lite nu, det tyckte hon var kul! Man ser ju världen på ett helt annat sätt mot för att ligga på golvet. :D

Inger, Kian och Niklas var här igår.. så Inger kapade 5 cm på mitt hår! Så skönt!! Funderar på om jag ska klippa av det mer eller vad jag ska göra egentligen. Fast när jag blivit opererad så kommer jag väl måsta klippa det. Tessan tappade massor med hår efter den operationen! Då kanske man skulle passa på att färga det i någon kul färg i stället för detta tråkiga bruna, nästan svarta! Nu har jag inte färgat det på lääänge så det är mycket som är min vanliga hårfärg.

Ja just det.. Peter och Hugo ska eventuellt till USA nästa år. Kul för dom!! Hugo bör verkligen följa med så han får träffa sina släktingar där.. han som förstår och kommer ihåg i allafall. Vi har rätt liten släkt och stora delar utspridna långt ifrån varandra.. som exempelvis i USA då. Jag vill åka till Spanien så jag kanske kan planera en resa med någon dit! Vem vet.. den som lever får se. :D

Sen har det ploppat upp ett och annat erbjudande om hund här.. rätt kul för då kan ju i allafall inte alla tycka att vi är skit ;D Men efter min erfarenhet med Ymer så är jag MYCKET försiktig!! Jag vet vad jag vill ha och det känns bra! Det känns också bra att jag och Peter är helt överens om vad vi vill ha.

(Bara ett pm eller ett telefonsamtal bort ;p  )


Min kamera är så gott som kasserad nu så jag har fått lite bilder från Anna att förgylla bloggen med! TACK söta Anna!! :D I sinom tid så kommer vi köpa en digital systemkamera. Kim ska hjälpa oss att hitta en bra kamera genom sina kontakter!! Sååå snällt!! :D

Japp, det var det!

LOVE & PEACE!!









Kommentarer
Postat av: Annika B

Ha en riktig bra dag, sköt om er..

2010-08-31 @ 08:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0