Blandade tankar.

Åhhh!!!!! Det känns nästan synd att blogga så att bilderna på de två vackraste hundarna i världen försvinner längre ner.. Meeen.. jag kan ju bildbomba dom over and over again tills jag har nya motiv att bildbomba ;) Jag har ju världens vackraste staffe som jag ska bildbomba här också så ni har ju lite kul att se fram emot ändå! Sedan med tiden så kommer det väl något nytt fyrbent motiv också.. Man vet ju aldrig. Ett, två, tre så kanske jag bara slutar med hundar? ;) Eller börjar med någon helt annan ras för att sen se en efter en göra samma sak.. för att man frenetiskt inbillar sig att någon faktiskt orkar bry sig vad någon annan skaffar för ras eller var någon annan köper hund..? :D Tänka sig att jag en gång kände en som skulle köpa hund från ett ställe för att retas... Huh??? Personligen köper inte jag hund för andras skull. Men det finns alltså folk som GÖR det! Hihi!! Det är inte vad jag kallar smart i allafall.. för till syvende och sist så är det ju inte andra som ska leva med min hund utan JAG.. Men alla tänker och fungerar ju inte på samma sätt.

Det verkar som att vi har en date inbokad på Fredag i allafall.. Det ska bli kul att göra en favorit i repris!! Tummen upp för det!! Det är förstås lite som behövs fixas och jag hoppas att det går.

Känner mig en aning låg för en viss sak idag.. Det är såååå jävla synd att det blev så här måste jag säga!!! Det är så jävla synd att prioriteringarna görs som de görs och det är också därför som saker och ting aldrig kommer förändras... även om det gör förbannat ont!! Jag valde inte detta, MEN jag kan heller inte låta någon stå och pissa rakt på mig och bara rulla mig i det. Nej, jag gör inte det. Det är så illa om man uttnyttjar folk så och då känner man sig heller inte värd vatten. Sorgligt! Sorgligare för dom som inte ens KAN att ta ställning i detta.. Som inte ens har ett val. :(   Ohhh well... Allt går över.. bara man kan få lite perspektiv och distans till allt. Jag kommer akta mig för att göra detta mot de som står mig närmast så jag antar att det finns en mening med allt och att man kan lära sig något av det. Precis som jag känner att jag gjort av mååånga delar av mitt liv. MIN stora utmaning är att sluta fred med det och acceptera det. Det måste jag.. Det eller att bli galen.


Sedan känner jag mig väldigt glad för en helt annan sak.. Kluvet det där! Hihi  :)
Kabbi har börjat löpa idag förresten! Det var på tiden!! Lilla räkan!! :D Ja, jag måste villigt erkänna att Kims foton har gjort mig kräsen de´lux!! Helt magiska kort!! Han är verkligen duktig och inte nog med det så är han otroligt rolig och bra på att sprida glädje omkring sig!! :) Men jag har ingen lust att ta kort med min skitkamera!! Det blir bara skit! Tur att vi träffas flitigt nu då! ;) Tummen upp för det med! 
Näe, nu ska jag ta och mysa lite med Edda <3 :) Finaste, goaste lilla Edda!! 
PEACE!! 


Foto: Kim Sandberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0