Korten som fanns i kameran.

Det bästa jag kan göra är väl att lägga in de här, då finns de ju kvar i allafall.

Världens finaste barn!! <3 <3 <3 <3 <3


Detta är kärlek!!!


Freya 1 år.










I see you ;)


Bus på playan











Kärlek! <3






Ymer gör väl skäl för namnet tarm. :/ Han ser mer ut som en förvuxen staff eller amstaff eller någon shitbull.






Är man stor MÅSTE man vara snäll. Detta gäller endast utvalda dock.


Ska försöka ta lite kort imorgon, jag vill gärna vara ute och ha fint väder.. Fint väder har det inte varit på ett tag nu.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej

jag tänkte länka din blogg i min blogg jag tänkte bara höra om det är ok? :) Kram sara och rex

2010-03-04 @ 12:15:15
URL: http://saraflojt.blogg.se/
Postat av: nille

haha sover freya på sista bilden eller bara myser? ;D

2010-03-05 @ 04:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0