Det är sommar!

Nu har äntligen värmen kommit och det med besked! Jag hoppas att alla känner den glädje och lycka som jag gör! För hur mycket man nu än kan hoppas att jag är bitter och paranoid och bara hänger runt bland olika hundrelaterade bloggar och forum (eller dogo canario relaterade kanske jag ska säga) hela dagarna, så måste jag nog göra de som tror det besvikna, jag försöker inte leta efter saker att hänga upp mig på. :) Det som är hundrelaterat runt mig är väl de planer som finns framöver och jag glädjer mig mycket åt det! Sen har jag ju min familj och Kabbi som kräver sin del av engagemang. <3 Det känns rätt bra så, även om jag såklart sörjer mina hundar jag fått avliva... konstigt vore väl annars!! Det finns inte mycket jag kan göra åt det.. mer än glädjas för den tid vi hade ihop och det gör jag varenda dag!! <3 :)

Valpträffen för Kabbi står runt knuten och denna gång så är det Peter som får åka upp och träffa två av de mest seriösa hundfolk JAG vet om i allafall. :D Tummen upp för Kabbis uppfödare som tar sin uppfödning till en helt annan nivå! Presa träffen i Norge står också för knuten och den kommer jag inte kunna åka på detta år heller :( Men nästa år måååååste jag dit! Fast det kanske är tur för mig att jag inte åker detta år! Det kunde ju slutat med att jag snott med mig några hundar hem, Haha!! Iofs MYCKET mer farligt att hälsa på när det finns en drös med valpar!! :O :D

Vi har grillat en del och utökat vårt umgänge, vilket ALLTID är mysigt!! Ju fler desto roligare!!

Edda växer så det knakar.. hon är så jäkla go och snäll! Precis som Hugo när han var liten. Freya är också helt fantastisk! Hon har myyycket skinn på näsan och kommer nog aldrig ta någon skit från någon. Det känns otroligt bra! Hon går  FORTFARANDE runt och snackar om Ymer (men hon är tydligen inte ensam om det ;p ).. Jag vet vilket band Freya och Ymer hade så det kanske inte är så konstigt. Hugo, han är sååå otroligt duktig och snäll både mot oss och framförallt mot sina småsyskon! <3 Igår när jag stod i köket och städade så kommer han in och frågar om det är något han kan hjälpa mig med!! <3 Det ni! :D

Igår var det VM-finalen i fotbollen. Jag hade hoppats att Holland skulle ta hem det, men den jädra bläckfisken hade rätt ännu igen!! Lite coolt ändå måste jag säga... Att den hade rätt totalt 9 ggr eller vad det nu var! :)

På tal om något helt annat.. Mitt hår.. Fyyy fasen vad långt det blivit! När vi var och grillade en kväll här med Andy, Tessan, Nicklas, Linus och Pontus så tog Tessan kort på mig och Hjärtat och då ser jag hur jäkla långt och tjockt det faktiskt är! Det är nästan FÖR långt nu.. men okej, jag måste klippa en bra bit av mina toppar så då blir det ju lite kortare i allafall. 


Inte så jättebra bild då, men här ser man iaf lite :) Jag och Min älskling <3


Edda <3


Tessan och Andy. :)


Tessan :D


Tessan och Nille. Hah!!


"Jag KAN åka rullor" xD


Freya <3


Tessan, Linus, Hugo <3 och Andy.


Kabban gillar ff vagen ;p

Ja det var lite av de bilder som ligger och skräpar i datorn. Mer kommer så småningom. Men nu ska jag inte sitta mer här.
Det är nästan bud på ett dopp i havet!!
Peace!


 










Kommentarer
Postat av: Annika B

tusen tack för alla fina biler, ni passar så bra ihop, vilken underbar familj..))

Och ja passar på att reklamföra min blogg nu hihihi

2010-07-13 @ 23:01:44
URL: http://annikasunika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0