Monday, Monday.

Så skönt det är att sitta helt ensam en stund på morgonen.. Det är totalt underskattat med lugn och ro. Speciellt när man är så många och de flesta av oss inte har något "eget" rum där man kan stänga in sig om man känner för det. Ja, idag måste vi försöka ta tag i det där med större boende. Jag känner att Raus lockar! Det är nära till Ica Maxi och alla andra affärer som håller på att byggas ihop med Ica Maxi till ett köpcentrum. Dessutom har de en JÄTTESTOR djuraffär där också! :D Nära till skogspartier, nära till havet!! <3 Ja, dessutom är det ett område där det bara är radhus så det känns lite mer "villa-aktigt".. det är långt från centrum också! Jo, Raus lockar! Jag har ju bott på området brevid när jag var 20, det är väldigt bra att bo där när man har hund också!

Sedan känner jag att körkort hade varit praktiskt när man ska upp till Värmland och Norge och hälsa på så körkort vill jag verkligen ha! När jag är opererad och färdigläkt ska jag börja jobba lite deltid tänkte jag, jobba på kvällar så behöver inte Edda gå på dagis så tidigt. Jag känner mig peppad med mina planer!! :)

Jag ska sätta Peter på att söka det där jobbet i utlandet.. söka kan man alltid göra och skulle han få det så förändrar det en hel del. Då kommer vi köpa en gård och massor med Presor xD. Det är bra med drömmar och mål!! :)


Kabbi var helt slut igår haha!! Att vara på valpträff är uttröttande, det märkte jag på både Peter och Kabbi. Men de hade haft JÄTTETREVLIGT och jag tror honom! Jag tänker på hur kul det måste vara för Rebekah och Bengt-Göran att ha sådan kontakt med alla valpköpare och jag vet inte om de haft tur eller om det är skicklighet som gjort att alla har samma värderingar, åsikter och en toppen sammanhållning. Hur som helst så är det i allafall KANON!!

Lite bilder från idag.





Peter och Hugo. Hugo åker på inlines för första gången. :)


Kabbi och Edda :)


Jag älskar Kabbis färg!!


Bengeli-Bengt som Hugo sa. :)


Hugo och Peter. <3


Så fotograferade jag lite här i området.


Det är väldigt vackert här tycker jag!


:)


Så, hu ska jag hoppa i säng! Gottigt!!!

PEACE!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fy va jag saknar er får fasen anmäla till utställningen så att man får komma ner till er <3



ock komma ock hällsa på så att inte barna glömer bort oss <3



Kram på er i massor Anna

2010-07-20 @ 00:45:46
URL: http://panthera.blogg.no/
Postat av: Rebekah

Du skulle ha vart med, vi hade det så otroligt trevligt. Nästa år får ni packa in ongarna ni med och komma, flera som tar med sina barn. :)



Kabbi var så vacker, och så otroligt lik Myrakel. Kabbis färg är ju så vacker att man bara vill snusa i den konstant! <3



Vi har haft enorm tur med underbara valpköpare och att ha så god kontakt är ju bara kul - ingen uppoffring. Vilket man kan tro att många andra uppfödare tycker. Konstigt! ;)



Kramar i massor!!

2010-07-21 @ 14:15:49
URL: http://www.grainstaff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0