Parkhäng.

Ja, då var vi och grillade igår. Jag, Peter, Andy, Hugo, Freya och Edda... Ja, och så lilla Kabban såklart! Lite senare kom Kent och hans son Theo också.
Det var mysigt, men det kunde varit lite varmare. :)

Jag tog som vanligt lite kort..


Freya klätterapa har lärt sig ta sig upp själv på dessa :)
TÄNK om man fick sätta upp håret på henne.. men ICKE!! Hehe!!

Detta kortet visar Skabbis underbara färg rätt bra!


Sötunge! <3 Hon ser ut som ett litet troll :)


Edda är en glad liten skit!


Freya äter korv med stans smutsigaste fingrar!


Hugo och Freya leker.


Vackra Skabbi :D <3


Theo, så mysig kille!


Kent Agent ;)


Andy ville inte vara med. ;p


Vackra lilla flickan :)

Efter grillningen så drog jag vidare till Jessica och hennes två jättetrevliga grannar och satt där och drack Bacardi Razz och snackade till kl 4 på morgonen. Riktigt mysigt och stundtals väldigt djupa samtal.. Men det är som balsam för själen att få komma iväg sådär och träffa lite annat folk! Tack för en supertrevlig natt Jessica, Alexandra och Steffi <3

Imorgon har jag date i pålsjöskog med finaste Agge!! Nu ska jag ÄNTLIGEN få träffa Bosco och Nikita! Ja, Agge med för den delen :) Förmodligen blir det grillning eller dylikt igen i morgon. :)

Tisdag är det grillning eller nåt med Kent och hans tjej och deras nya hund, en omplaceringskille på 3,5 år. KUL!!

Nåväl, nu ska jag kanske göra något vettigt medan jag väntar på massor med bilder från Presa-Träffen :D

PEACE!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0