Photo session.

Igår var ännu en mysig kväll med god mat och gott sällskap. :) Älskade Layla har kommit "hem" en sväng och så underbart att bara se henne!! <3 Så kom Kim förbi också.. Kim är också en sådan människa som gör mig otroligt glad!! Så det var helt klart en mysig kväll! Niklas var också här och vi snackade kort och kameror och allt möjligt! Kim tog en massa kort och visade några gamla kort som han tog på Kharma och Ymer för ca 2 år sedan. Han fixade till några kort och tog en massa på Freya och Edda. På Lördag när han kommer får jag alla kort.. Jag lääängtar! Han tipsade mig om en prisvärd och bra kamera också. :)

Layla ger mig sådant lugn och sådan värme och jag önskar så innerligt att hon kunde bo här igen. Det är inte så många som jag känner ett sådant band med som med henne.

Eftersom att Kim tog de flesta bilder med sin kamera så var det ytterst få som jag tog. Men här är några få..


Niklas, Kim och Bengt.


Kyckling som serverades till den bakade potatisen


Söta, lilla Edda! <3


Freya kollar på foton som Kim tagit.. :)



Sedan ett kort från när Kent och Lisa var på besök i Onsdags:


Hugo och Kent åker inlines. :)

Som sagt, Fler kort kommer på Lördag eller Söndag.. Förmodligen några från Lördag också! :)
Well, well.. egentligen har jag inte direkt något mer att skriva om just nu, förutom jag har börjat fila på en tanke om att skriva en bok faktiskt.. med lite inspiration från mitt eget liv. Får se när jag kommer igång med det då och vad det blir av det också. :) Får väl ta och läsa lite böker så jag får lite idéer på upplägg.

PEACE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0