Som en gummiboll...

Paranoia IS the shit!! :D




Känner och känner är väl en sanning med modifikation!! Man känner ingen som säger en grej och gör en annan.. slår med ena handen och klappar med andra. Hehe! Men känner till kan man väl säga i allafall!

Det var otroligt skönt att få det sagt det jag ville säga igår i allafall.. jag tror nämligen inte på att gå runt och bära på skit.. Det ska UT och sen går man vidare!! Intressant att se att FLER än de jag skrev om tydligen inte har något bättre för sig än att spekulera om Ymer!! :( Stackars.. =| Han är DÖD nu så släpp, glöm, gå vidare?? Det är bara aska kvar av Ymer så hur mycket ni än gräver finns det inga konkreta svar! Ge upp någon gång??

Nåja.. Idag börjar MIN resa på nya okända mål!! Det kommer ni inte förstå något av ännu. Det kommer eftersom. Mmm, så då kan ni ha lite nytt att ringa runt och analysera. Vassego! =) MEN.. eftersom att "ingen" läser min blogg så kommer ju inte det ske. ;D

Så.. nu kan alla ni puckon hoppa och fara.. Enkelt og Greit!! :D



Igår var vi ute i "skogen" Solen sken och det var skitmysigt! Kabbi hittade en rot som hon ABSOLUT skulle ha.. Haha!! Vad jag önskade att jag hade haft videokameran med! Hon grävde och tuggade och hade en massa roliga ljud för sig. Freya och Hugo gick skattjakt. =)

Jag fick i allafall ett och annat ok kort! :D


Syskonkärlek..






De är så otroligt söta och goa våra barn!!



Lite oskarp ja.. Men världens finaste son!!






EN BLOMMA! :D Hehe!!


Naturen är SÅ vacker!!!

Nu ska jag in i duschen och sen.. taaa daaa.. Tvätten. Hahaha!!


Hej hopp på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0