Fika med Inger & Freya.

Igår träffade jag och Freya Inger på stan. Kollade lite affärer och fikade. Jättemysigt som vanligt!!
Jag fick mig ett riktigt gulligt kort igår.. <3 Jag blev så glad för det var så sött!! :D
Här är ett till sött kort!!

 

Här kommer ett till ;)

 

 

Och ett till..

 

Idag var det på håret att jag skulle skicka Freya till Larvik.. ibland funderar jag på om hon är besatt eller nåt.. Hahaha!!! Jag hade badat henne och skulle torka henne.. då bara biter hon mig i armen. Är det DET som kallas manbiter tro? Kanske måste kontakta expertpanelen och höra... ;D Nejdå, de lär väl ha fullt upp med allt annat nu förhoppningsvis..!!

Jaja, jag tänkte bara bjuda på lite bilder.

 

Hej Hopp!! :D

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0