Ibland är det BRA att räkna fel!

Haha!! Jag hade räknat fel.. en dag för mycket! :D En dag är mycket just nu för mig!! Fan så skönt!! Jag har i allafall gått ner 2 kg, det är kul!
Idag kom Agge och Nikita hit. Kabbi blev ju som vanligt när en människa visar sig, helt lyyyrisk! Som att hon inte fått träffa någon människa förr. Haha!! Nikita och Freya turades om att få pussar av Kabbi när hon inte satt och hånglade med Agge förstås. Jag tycker som sagt att Kabbi är lite småfet nu, men som Agge sa.. det är snart vinter. Hon är inte smällfet och kommer ALDRIG komma upp i 55 kg oavsett vad fan jag än skulle göra så det är bara släppa det om att jag "tagit åt mig" om nu någon faktiskt på fullaste allvar tror att jag gjort det!! :D Jag har självinsikt och kan därmed erkänna om det är något som inte är som jag önskar. ;D Jag bryr mig inte speciellt nämnvärt om vad folk och fä anser om mig eller min vovve. Jag VET att jag och min hund är bäst på alla sätt och vis och jag är stolt över oss!! :D Men såklart blir man alltid glad när andra bekräftar det på ett eller annat sätt!

Ja, förresten Joran.. Jag ska försöka ta några bilder på Kabban-Babban imorgon. :D Nu har jag lyckats göra min kamera (om möjligt) ännu sämre genom att nollställa inställningarna som Kim var så snäll och gjorde åt mig så nu fungerar inte fokus ens.. Vilket gör att de allra flesta bilder blir suddiga :(
Fattar egentligen inte varför jag fortsätter traggla med skiten mer... Hehe!!

Nåja, egentligen inte så mycket mer att säga så här officiellt... Så...



.... Natti, natti folks! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0