Soliga höst, det gillar jag!!

Igår åkte jag och Freya ner på stan.. BARA jag och Freya. Det var vääldigt mysigt! Vi skulle kolla på lite vinterkläder till henne för nu är det ju inte så speciellt varmt ute längre. Skor hittade vi, jättesöta och typiskt flickiga som hon. Jacka ska vi hitta nu i dagarna.. jag tycker ju att alla vinterjackor känns så tunna! Hon var så gullig när vi var inne på Lindex, då satt hon i vagnen och fångade prislapparna och sa "kostar... kostar" Hihi!! Lilla skorpan! Hon är faktiskt rätt klar över vad hon gillar och inte gillar i smak på kläder också.

Efter att vi glott runt lite på stan gick vi och åt. Då sitter hon fint brevid mig och äter och snackar (och snackar och snackar) Såå gulligt!! Hon har inte ens fyllt två år och var som en liten tonåring i MINI-format!! Haha!!
Så snäll och inget tjafs alls på hela dagen. Så snälla barn jag har.. alla tre! :D

Sen på kvällen så gick jag och Edda hem till Jessica och snackade lite. Edda var skittrött, men var vaken fram till vi gick. Hon sysselsatte sig med att sitta och gosa med Liam och titta hägrande efter Hilda. Hehe!!
Stackars barn har ju blivit helt miljöskadad.. hon är helt galen i hundar. Paradiset för Edda varn nog när vi var hos Linn och Toni när hon fick se ett litet hav av kineser. OJ vad hon tyckte det var intressant! :D

Idag ska Hugo har någon personlig sak med sig till skolan och redovisa om den. Han fick med sig jackan som Peters farbror, Robert Zietlow hade under de två vändor han var i Vietnam och krigade. Jag tror att Hugo är väldigt stolt över det där. Hehe! Den läxan var i allafall speciellt kul och lätt för honom att göra.

Nähäpp.. nu ska jag ta och göra lite vettigt!!
Tyvärr inga bilder ff :(



Puss & Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va mysigt ni har haft det :) Kan tänka mej att det inte är så billigt med barnkläder? var ju inte det när Madde var liten ock det var ju läge sen, ock priserna har ju stigit :(



Ha det så bra i eran mysiga familj, längtar efter er //Kram Anna

2010-10-12 @ 12:45:58
URL: http://panthera.blogg.no/
Postat av: Annalena

Hehe, helt rätt Anna!! Det är helt normalt nuförtiden att barnskor i Freyas stolek (förnärvarande 22 på fötterna)går på 600-700 kronor!! Det är ju helt sjukt!! Jag hittade ett par "helt ok" skor för "bara" 300 så det var ju bra! :D Jackorna låg på 400-700 för en sån liten.. då var det BARA jacka och inte thermobyxor!! Ja, inte är det billigt nej. Hehe!



Saknar er också allihopa!! Kraaaam!!! :D

2010-10-12 @ 13:44:29
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det är ju sjukt vad dom kan ta ut på lite barnkläder, men då har du ju där till Edda efter om det inte blir ut slitet =) det finns ju inge roligare att köpa kläder till dom små då :) Anders bror har ju fått en dotter nu så jag köpte lite tjejkläder till henne efter som dom har två killar förut, ock man vill ju köpa så mycket till den lilla tjejen men man får ju inte så mycket då :( så fick hon en mjuk rosa filt också av oss, för att ha att gosa med hihi finns det såna bra overaller nu för tiden som man tar ut fodret i så man kan ha det till både nu på hösten ock sen sätta i fodret till vinten?? sån hade madde den var supper var aldrig blöt :)



Kram

2010-10-12 @ 14:17:15
URL: http://panthera.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0