Trust no one.

I December kommer Cataclysm ut! Yey!! Härligt!! Jag känner mig sugen att köra igång igen. Köra igång, lay low och iakta.. för det är NU det börjar hända saker!! Det kommer enligt vad jag tror med tiden snurra ett helt varv i allafall.

Så fina höstdagar vi har nu! Det är milt i temperaturen.. soligt och ändå varmt. :D

Imorgon ska jag och Freya träffa Inger... Kul! Det är alltid lika mysigt att träffa henne!! :D Vi ska fika. Det är ju så mysigt att vara med Freya och fika. Funderar på om jag ska göra lite paj och brygga kaffe och ta med imorgon så kanske vi kan sitta i stadsparken och låta Freya leka där på lekplatsen. DET låter ju faktiskt som en plan! :D Äppelpaj och vaniljsås med Kaffe till... Mmmm!

Sen blir det väl att börja så smått med diet imorgon igen så jag håller mig i shape. Så jag snart kan få operationen då!!! Igår promenerade vi ner i stan och det gick bra! Så imorgon är sista dagen med penicillin och allt sånt jox.. JAAAAA!!!!! :D:D:D

Nej, jag ska nog ta och städa lite här igen! =/ Sååå jävla spännande... NOT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0