Ozzy till SRF!

The Kid.. vilken gripande film. Fy alltså!!! Jag fattar inte hur man kan göra så mot sitt eget barn..!! Dessutom bara ett av sina barn... Det har jag aldrig förstått! Fy faan alltså... det finns många som inte ens borde få ha barn!! Den var i allafall hemskt bra och gripande! Dessutom baserad på en verklig historia.

Nåja, jag hänger inte läpp för det men filmen var mycket bra!!

Ozzy Osbourne kommer till Sweden Rock Festival i sommar!! Då ska jag vara där!! Jag vill se honom en gång till innan han (eller jag) dör!

Mörkgråa himmel.. uff.. Jag är inte något fan av vinter alltså! Men jag tänkte ta en längre promenix med Kabban i allafall så vi får oss lite friskluft! Helst hade jag önskat att det var sol och MINST 25 grader + varje dag! Haha!!

Ja.. vad ska man säga?

 

På återseende! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0