Dax att rensa nu!

Jag känner att det är dax att rensa nu.. BIG TIME! Fan vi har ju alldeles för mycket saker! Massa möbler och prylar som bara står ivägen liksom. Sånt kan man ju slänga ut på blocket.. Den bokhyllan i indiskt trä är jättefin, men helt jävla onödig egentligen! Böcker, böcker och åter böcker.. Kläder som ingen använder av en eller annan anledning. Prydnasskit som bara samlar damm och är jobbiga. BLÄÄÄÄ!!! Jag har sån lust att byta ut köksbordet, hiva skänken som någon smart jävel har betsat delvis med rött vin och möblera om i köket. Ett mindre bord kommer vi ändå tvingas skaffa om vi nu ska flytta till en sån lägenhet som jag kollat in! Vad fan, vi behöver inte ett bord som är 180 cm långt även om vi är 5 st. En riktigt fläskig byrå i flickornas rum.. den hade man ju lätt kunnat byta ut till en extra garderob. Jag spyr på alla dammsamlande saker! Ja, det gör jag varenda jävla gång jag städar :p

Så.. då fick jag kräka av mig lite.. bara fortsätta städa nu då! ;D Men faktum är att vi borde sälja av lite saker.



Kyss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0